اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
 فرماندار رامشیر در چهارمین جلسه شورای سلامت این شهرستان  از افتتاح کلینیک ترک دخانیات دردرمانگاه شماره یک رامشیر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیرپیش از ظهر امروز چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان رامشیر به ریاست فرماندار و با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حبیب سیلاوی رییس مرکز بهداشت شهرستان رامشیر در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از مصوبات جلسه قبل ارائه کرد و اظهار داشت :  برابرمصوبه شورای سلامت شهرستان،  شهرداری مکلف شده بود که در یک بازه زمانی مشخص ، نسبت به لایروبی و آهک پاشی جداول اقدام نماید ولی برابر بازدیدی که ازبرخی مناطق شهر انجام شد متاسفانه هیچگونه فعالیتی درخصوص لایروبی جداول و آهک پاشی انجام نشده است و اگر هم انجام شده است تاکنون هیچگونه مستندی به این مرکز ارائه نشده است .

سیلاوی در ادامه بر انجام اقدامات پیشگیرانه جهت جلوگیری از ابتلا به  بیماری تب کریمه کنگو و تب مالت با توجه به شیوع آن در برخی مناطق استان تاکید کرد.در ادامه دستگاه های مجری مصوبات، در مورد اقدامات انجام شده در خصوص اجرای وظایف خود ، توضیحاتی ارائه نمودند.

فرماندار رامشیر نیز در این جلسه بر لزوم پیگیری و اجرای مصوبات شورای سلامت رامشیر تاکید کرد و اظهار داشت: مصوباتی که برای هر دستگاه به تصویب می‌رسد لازم‌الاجرا است و شهرداری رامشیر نیز می بایست مصوبات شورای سلامت را با جدیت اجرا نماید .

سعید فیوضی درادامه به افتتاح کلینیک ترک دخانیات در درمانگاه شماره یک رامشیر اشاره نمود و اظهار داشت : ضرورت دارد شهروندان به خصوص جوانان و نوجوانان را از طرق مختلف به مضرات استعمال دخانیات به خصوص قلیان آشنا کنیم و این امر از وظايف كليه دستگاههای اجرایی شهرستان می باشد.

فیوضی در ادامه  به کمپین "قلیان ها را گلدان کنیم " اشاره کرد و همه شهروندان را براي پيوستن به اين کمپین و كمك به اطلاع رساني وسيع پیرامون مضرات مصرف قليان درشهرستان دعوت کرد .
گفتنی است درحاشیه این جلسه نیز از آقایان جعفر حمید دهیار روستای رمیله علیا و محمد مهدی بدری دهیار روستای 

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار