شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳

 

مدير بانك كشاورزی خوزستان گفت: اين بانك در سال جاري از نظر تعداد طرح و ارایه تسهیلات بانكی به بخش كشاورزی در كشور رتبه اول را كسب كرده است.

سيد حجت اله اژدر گفت: در سه ماه اخیر 493میلیارد ریال تسهیلات بانكی برای اجرای 424طرح كشاورزی در خوزستان پرداخت شده است.

وي بیان داشت: نیمی از تسهیلات پرداختی برای این طرح ها از محل صندوق توسعه ملی و كارمزد آن صفر بوده و نیمی از تسهیلات نیز از بانك كشاورزی با كارمزد 14درصد پرداخت شده كه در مجموع میانگین كارمزد تسهیلات پرداختی هفت درصد بوده است.

وی گفت: تسهیلات پرداختی در بخش های زراعت ، باعداری ، دام ، طیور ، شیلات و آبزیان ، تولید محصولات گلخانه ای ، صنایع وابسته به كشاورزی ، زنبورداری و كرم ابریشم و خدمات كشاورزی بوده است.

مدیر شعب بانك كشاورزی خوزستان در ادامه گفت: بانك كشاورزی استان از نظر میزان اعتبار تخصیصی در كشور رتبه اول و در میزان پرداخت رتبه دوم كشوری را كسب كرده است.

وی گفت: امسال 66هزار میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه بخش كشاورزی و زیرمجموعه آن در نظر گرفته شده كه سهم خوزستان از این اعتبار چهار هزار و 250میلیارد ریال است.

مدیر شعب بانك كشاورزی خوزستان به عمكرد سال گذشته این بانك اشاره كرد و گفت: میزان پرداختی تسهیلات این بانك سال گذشته 182درصد بوده بدین معنی كه این بانك از تسهیلات سایر استانها برای توسعه بخش كشاورزی خوزستان استفاده كرده است.

به گفته اژدر بانك كشاورزی خوزستان از این حیث (پرداخت تسهیلات) در بین بانك های عامل استان رتبه نخست را كسب كرده و مورد تقدیر ویژه استاندار خوزستان نیز قرار گرفته است.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار