اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴
 اولین و آخرین باخت قلعه نویی مقابل استقلال خوزستان به دیدار رفت فصل 92-93 برمی گردد.

به گزارش شوشان ، تراکتورسازی و استقلال خوزستان در چارچوب هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان مقابل یکدیگر قرار می گیرند. امیر قلعه نویی پیش از این به عنوان سرمربی در رقابت های لیگ برتر 5 بار مقابل این تیم خوزستانی قرار گرفته و حالا در روز دوشنبه برای ششمین بار این اتفاق روی خواهد داد.

ژنرال در فصل 92-93 که هدایت آبی پوشان ترهانی را بر عهده داشت با نتیجه 2-0 به تیم تازه صعود کرده استقلال خوزستان باخت. آنها در دور برگشت با نتیجه 1-0 حریف تازه وارد خود را شکست دادند. فصل بعد تهرانی ها بازهم 1-0 به پیروزی رسیدند اما در خوزستان، پرگل ترین بازی چند سال اخیر استقلالی ها رقم خورد و دو تیم در یک جدال تماشایی به نتیجه 4-4 رضایت دادند.

در فصل بعد قلعه نویی بعد از ترک ملوان در هفته دوم، تا هفته چهاردهم هدایت تیمی را بر عهده نداشت و به همین دلیل تنها در نیم فصل دوم به خوزستان رفت و در برابر استقلال قرار گرفت و با نتیجه 1-1 این مسابقه به اتمام رسید.

با این اوصاف تاکنون دو برد، دو مساوی و یک باخت برای قلعه نویی مقابل استقلال خوزستان رقم خورده است. از اولین و آخرین باخت او مقابل تیم خوزستانی 1061 روز می گذرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار