اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
گزارش های تایید نشده از کشته و زخمی شدن شماری (تا 15 نفر) از حاضران در این مرکز خرید حکایت دارد و یک تصویر نیز منتسب به این حادثه منتشر شده که «تابناک» نمی تواند مستقلاً اصالت این تصویر را تایید کند.
تیراندازی در مرکز خرید المپیک در شمال غرب شهر مونیخ منجر به حضور گسترده نیروهای امنیتی و پلیس آلمان در این بخش از شهر شده است؛ تیراندازی که هنوز مشخص نیست جنبه تروریستی دارد اما شاهدان عینی از کشته و زخمی شدن چندین تن خبر میدهند

به گزارش «تابناک»؛ پس از حمله یک مهاجر با چاقو و تبر به پنج نفر در قطاری در ایالت بایرن آلمان که روز دوشنبه هجده ژوئیه رخ داد و تروریستی بودن آن تایید شد، امروز یک حادثه تازه در در مرکز خرید المپیک در شمال غرب شهر مونیخ رخ داد و ساعتی پیش با وقوع تیراندازی در این مرکر خرید، پلیس و نیروهای امنیتی به این مرکز خرید هجوم بردند.

تیراندازی در مرکز خرید در مونیخ؛ چندین کشته و زخمی

هنوز علت وقوع حادثه مشخص نیست اما همزمان با انتشار ویدیوهایی از فرار مردم از این مرکز خرید و تخلیه سایرین توسط پلیس، تصاویر منتشر شده نشان می دهد نیروهای امنیتی از زمان و هوا در این منطقه پراکنده شده اند.

همزمان گزارش های تایید نشده از کشته و زخمی شدن شماری (تا 15 نفر) از حاضران در این مرکز خرید حکایت دارد و یک تصویر نیز منتسب به این حادثه منتشر شده که «تابناک» نمی تواند مستقلاً اصالت این تصویر را تایید کند.

تیراندازی در مرکز خرید در مونیخ؛ چندین کشته و زخمی

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار