اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
سامسونگ برای یکپارچگی بیشتر محصولاتش از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا یخچال و ماشین ظرفشویی فونت جدید را معرفی کرده که قرار است در تمامی محصولاتش به کار گرفته شود.

محصولات سامسونگ طیف وسیعی از گوشی‌های هوشمند تا لوازم خانگی را شامل می‌شود. این شرکت ساعاتی پیش از فونت جدید SamsungOne رونمایی کرد که قرار است در تمامی محصولات سامسونگ استفاده شود.

معرفی فونت جدیدی برای تمامی محصولات سامسونگ

سامسونگ برای یکپارچگی بیشتر محصولاتش از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها گرفته تا یخچال و ماشین ظرفشویی فونت جدید را معرفی کرده که قرار است در تمامی محصولاتش به کار گرفته شود. در واقع SamsungOne یک فونت نیست و مجموعه‌ای از 26 سیستم نوشتاری را در 400 زبان مختلف و 25000 نشانه شامل می‌شود. به این ترتیب در هر کجای دنیا که باشید و با هر زبانی که صحبت می‌کنید احتمالاً SamsungOne یک فونت ویژه برای شما دارد.

سامسونگ برای این‌که مطمئن شود طراحی فونت جدید به‌خوبی انجام می‌شود از متخصصین شرکت Brody Associates استفاده کرده و به گفته این شرکت SamsungOne بر اساس پنج اصل زیر طراحی شده است:

انسان‌گرایی

تمایز

یکپارچگی

حرفه‌ای بودن

خوانایی و مقیاس‌پذیری

به اعتقاد ما فونت جدید سامسونگ تمیز و متفاوت و خواناست و البته باید ببینیم در زبان فارسی چگونه به‌نظر خواهد رسید. در بخش گوشی‌های هوشمند، سامسونگ به طراحی سخت‌افزاری خوبی رسیده و ظاهراً حالا تمرکز خود را بر روی جنبه‌های نرم‌افزاری معطوف کرده است. می‌توان انتظار داشت که این فونت جدید را در رابط کاربری گلکسی نوت 7 ببینیم.

منبع: فارنت


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار