اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱
نجاتی بر تامین و نظارت بر آب آشامیدنی سالم برای مردم در فصل گرما تاکید کرد و گفت: مرکز بهداشت پیگیری کیفیت آب شرب مصرفی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.
شوشان: فرماندار شهرستان شوش با اشاره به گرمای هوا بر اجرای تمهیدات لازم در جهت جلوگیری از گرما زدگی و تامین داروی مورد نیاز در این خصوص تاکید کرد وگفت: باید با برنامه ریزی مناسب در این خصوص وارد عمل شد.


 رضانجاتی فرماندار این شهرستان در نشست شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با اشاره به سلامت افراد جامعه به عنوان یکی از موضوعات اساسی گفت: موضوع سلامت یکی از موضوعات اولویت دار است که نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.

نجاتی بر تامین و نظارت بر آب آشامیدنی سالم برای مردم در فصل گرما تاکید کرد وگفت: مرکز بهداشت پیگیری کیفیت آب شرب مصرفی مردم را در اولویت کاری خود قرار دهد.

فرماندار شهرستان شوش بر حل مشکلات فاضلاب و آب های سطحی ساکنین کوی مهر شهر شوش تاکید کرد وگفت: با استفاد از امکانات شهرستان این موضوع در اسرع وقت پیگیری شود.

وی از شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی شوش خواست تا نسبت به ترمیم شکستگی و کنترل کلر شبکه آب آشامیدنی اقدام لازم را انجام دهند تا از شیوع بیماری و آلودگی آب مصرفی مردم جلوگیری شود.

رییس شورای سلامت وامنیت غذایی شهرستان شوش خواستار نظارت بر مراکز عرضه مواد غذایی شد وگفت: عملکرد این مراکز به صورت مستمر کنترل شود.

نجاتی همچنین بر رسیدگی به مناطق حاشیه و تامین برق این مناطق باتوجه به گرمای زیاد هوا تاکید کرد.  

غلامرضا میرزایی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان شوش نیز در این نشست ضمن ارائه ی گزارشی از عملکرد این مرکز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 118 هزار مورد کلر سنجی از روستاها و شهرها انجام شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار