اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش استثنائی خوزستان از موفقیت ۱۰ دانش‌آموز استثنائی استان در کسب رتبه‌های اول تا سوم مسابقات فرهنگی و قرآنی کشور در مشهد مقدس خبرداد.
 
علی ممبینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار علمی و آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان با اشاره به شرکت بیش از 400 دانش‌آموز با نیاز‌های ویژه در مسابقات فرهنگی و قرآنی کشور، اظهار کرد: در این مسابقات احمد‌رضا رشیدی و سید‌حسین کربلا‌چعب از مدسه شوریده اهواز به‌ترتیب موفق به کسب رتبه اول حفظ ۱۰ جزء و رتبه اول حفظ پنج جزء قرآن شدند.
 
وی ادامه داد: همچنین از مدرسه استثنائی اتحاد اهواز محمد سواری به رتبه اول در رشته قرآن، سجاد کعب‌عمیر به رتبه سوم در در رشته قرائت قرآن و هادی صفررومزی به رتبه سوم در رشته نهج‌البلاغه دست پیدا کردند.
 
رئیس اداره آموزش‌وپرورش استثنائی خوزستان گفت: میلاد آلبوکثیر، محمدرسول سواری، عباس حسینی و حمید شریفی به‌ترتیب از مدرسه‌های شمیم آبادان، شهید فهمیده شوش و شهید موسوی امیدیه نیز موفق به کسب رتبه اول در رشته اذان شدند؛ در رشته انشاء نماز نیز ارسلان طاهری از مدرسه پویش اهواز به رتبه دوم دست یافت.
 
به گزارش ایسنا این مسابقات با شرکت ۴۰۶ دانش‌آموز پسر از یکم تا سوم مردادماه در بخش پژوهشی شامل رشته‌های نهج‌البلاغه، مفاهیم قرآن، احکام و انشاء نماز و صحیفه سجادیه و در بخش آوایی در رشته‌های قرائت قرآن، حفظ، مداحی و اذان در مشهد مقدس برگزار شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار