اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۳۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:حاشیه نشینی آسیبی جدی است
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خوزستان دومین استان حاشیه نشین کشور است

شوشان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: خوزستان دومین استان حاشیه نشین کشور است.

علی خدادادی روز دوشنبه در شورای فرهنگی هلال احمر خوزستان اظهار کرد: خلا شورای فرهنگی عمومی در استان خوزستان  احساس می شود که در صورت تشکیل با برنامه پیشنهادی کارشناسی شده می تواند دستاوردهای عملی مهمی برای حل معضلات جامعه و آسیب های تهدید کننده داشته باشد.

وی با تأکید بر تقویت شورای فرهنگی و ضرورت الگوسازی در جامعه افزود: فعالیت های هلال احمر بشردوستانه و معنوی است و هر چه این مجموعه غنی تر باشد، قطعا تأثیرگذاری فعالیت ها و تعمیم نوع دوستی و بشردوستی که از اهداف عالی هلال احمر است توسعه بیشتری می یابد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: جوامع هدف به این باور واقف شده اند که هلال احمر می تواند در بسیاری از حوزه های مورد نظر با توجه به داوطلب محور بودن ماموریت آن با چالش بسیار کمتر روبرو شود.

خدادادی بیان کرد: هلال احمر نفوذ اجتماعی بالایی در جامعه دارد و می تواند در حوزه های فرهنگی به دلیل رسالت ذاتی و اصول هفتگانه فراگیرتر از دستگاه های دیگر عمل کند.

وی با بیان اینکه خوزستان، استان دوم حاشیه نشین کشور است عنوان کرد: مبنای کار در هلال احمر بر آموزش و مصونیت بخشی در برابر آسیب های اجتماعی به ویژه در حاشیه شهرها است و یکی از مسائلی که مقام معظم رهبری تأکید زیادی روی آن دارند، بحث مهم حاشیه نشینی و رسیدگی به حاشیه شهرها است.

حاشیه نشینی آسیبی جدی است

خدادادی با اشاره به جمعیت فراوان حاشیه نشین در اهواز و سایر شهرهای استان، اضافه کرد: حاشیه نشینی آسیبی جدی است که وزارت کشور هم به طور مجدانه به آن پرداخته و می پردازد و کانون توجه دستگاه های ذیربط شده است.

وی تاکید کرد: هلال احمر پیشتاز پیشگیری از آسیب های فضای مجازی می شود. همچنین فضای مجازی در کمین نسل جوان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: هلال احمر هم با طرح خانه های هلال به بحث حاشیه شهرها ورود کرده و با تعامل با دانشگاه علوم پزشکی اهواز توانسته فعالیت های مطلوبی را در این فضا انجام دهد و امیدواریم با تداوم  ارائه طرح های نوین، راهبردهای مناسبی را برای مقابله با آسیب های اجتماعی در حاشیه شهرها داشته باشیم.

وی با اشاره به تهدیدات و آسیب های فضای مجازی و تأثیر منفی آن بر جامعه و نسل جوان، تأکید کرد: می خواهیم در مقوله فضای مجازی به منظور استفاده بهینه از فرصت ایجاد شده به عنوان یک آسیب نیز که به صورت افسار گسیخته در حال رخنه به جامعه و نسل جوان است، پیشتاز باشیم و با بررسی های راهکارهای علمی زمینه ساز آشنایی و مصونیت نسل جوان (سرمایه ملی این کشور) با مخاطرات ناشی از این پدیده نوپا شدیدا فراگیر باشیم.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
comment
0
0
comment اين اقا چه كاره است كه در همه زمينه اي و همه كاري مصاحبه ميكند ؟؟؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار