اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
طی بازدیدی که مسوولان سازمان لیگ از ورزشگاه تختی آبادان داشتند، قرار شد نواقص این ورزشگاه تا پیش از نخستین دیدار خانگی نفت آبادان که در هفته دوم لیگ برابر تراکتورسازی است، برطرف شود چرا که در غیر این صورت دیدارهای خانگی نفت‌ آبادان در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار خواهد شد ولی هیات فوتبال آبادان اعلام کرده است که اجازه نمی‌دهد بازی‌های خانگی نفت در ورزشگاهی به غیر از تختی برگزار شود.
 
امید صالحیان، دبیر هیات فوتبال آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: مدتی پیش آقایان فتاحی و مهدی برای بازدید از ورزشگاه تختی آبادان به این‌جا آمدند و یکسری مسایل را گوشزد و نواقصی را اعلام کردند. این نواقص 14 مورد بود؛ چند ایراد به تاسیسات ساختمانی برمی‌گردد و چند اشکال هم به زمین مسابقه برمی‌گردد که از جمله موارد مهم، نور ورزشگاه، تعویض نیمکت‌های ذخیره و نصب صندلی‌های ضعلی از جایگاه تماشاگران است.
 
دبیر هیات فوتبال آبادان با اشاره به برگزاری دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان در زمین تمرین تیم تراکتورسازی، گفت: در این دیدار فکر می‌کنم نیمکت‌های ذخیره و نور ورزشگاه یکی دو ساعت قبل از آغاز مسابقه آماده شدند و جایگاه تماشاگران هم مناسب نبود، در حالی که ورزشگاه تختی آبادان تمام استانداردهای لازم را دارد و تنها مشکل، نور است که پیمانکار هم سخت در حال کار است و قرار است نور ورزشگاه را تا فردا (پنج‌شنبه) به دو هزار لوکس برساند. نیمکت‌ها نیز خریداری شده‌اند.
 
وی با اشاره به این‌که سازمان لیگ اعلام کرده است که ورزشگاه و ساعت دیدارهای خانگی نفت آبادان متعاقبا اعلام خواهد شد، عنوان کرد: سازمان لیگ به این دلیل این‌گونه اعلام کرده است تا ببیند که حتی تا روز شنبه ما می‌توانیم نور ورزشگاه را به استاندارد لازم برسانیم یا خیر. به هر حال ما تا فردا (پنج‌شنبه) این مشکل را رفع می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که نفت در آبادان از دیگر تیم‌ها میزبانی کند.
 
صالحیان در خصوص این که گفته می‌شود در صورت آماده نشدن ورزشگاه تختی آبادان، نظر سازمان لیگ به برگزاری بازی‌های نفت در ورزشگاه اروندان خرمشهر است، گفت: سازمان لیگ به ما گفت اگر مشکل رفع نمی‌شود برای ما ورزشگاه تعیین کنید، در غیر این‌ صورت خودمان ورزشگاهی را تعیین می‌کنیم ولی ما ورزشگاهی را مشخص نکردیم، چرا که در تلاش هستیم میزبانی‌های نفت آبادان در ورزشگاه تختی انجام شود و نظر خود سازمان لیگ این بود که اگر ورزشگاه تختی آماده نشود، بازی‌ها در ورزشگاه اروندان خرمشهر برگزار شوند ولی ما نمی‌گذاریم این اتفاق بیافتد؛ چرا که وقتی به تبریز اجازه دادند که بازی‌ها‌ی‌شان در آن زمین برگزار شود، پس نمی‌توانند این اجازه را به ما ندهند.
 
وی عنوان کرد: اگر بازی‌های نفت آبادان حتی به خرمشهر هم برود، این تیم متضرر می‌شود. نور ورزشگاه تختی حتی از نور ورزشگاه اروندان هم بهتر است. در هر صورت اجازه نمی‌دهیم بازی‌های خانگی نفت آبادان در جای دیگری انجام شوند.
 
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نفت آبادان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشور روز دوشنبه آینده میزبان تراکتورسازی است.

برچسب ها: نفت ، تختی آبادان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار