اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۱
نعیم سعداوی باید در اولین تجربه سرمربیگری اش در ورزشگاه آزادی همراه با فولاد به مصاف شاگردان برانکو برود.
به گزارش"ورزش سه"، دوشنبه دو تیم پرسپولیس و فولاد باید در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر بروند و به این بهانه آمار دو تیم را بررسی می‌کنیم:

آمار کامل در لیگ برتر

 دو تیم فولاد و پرسپولیس تهران تا کنون ٢٨ بازی در لیگ برتر انجام داده‌اند که سهم پرسپولیس از برد ١١، فولاد 9 بازی و 8 بازی با تساوی به پایان رسیده است.

آمار بازی‌های دو تیم در تهران

در بازی‌هایی که دو تیم در تهران برگزار کرده‌اند 4 بازی به تساوی رسیده است، ٧ برد برای پرسپولیس و 3 برد برای قرمزهای اهوازی در این بازی‌ها ثبت شده است.
 
 بهترین برد فولاد در تهران

فولاد خوزستان در لیگ چهارم توانست در ورزشگاه آزادی با دو گل این تیم را شکست داد، ایمان مبعلی و میثم سلیمانی برای فولاد گل زنی کردند.

بهترین برد پرسپولیس در خانه

پرسپولیس در آزادی دو بار 3-1 تیم فولاد را شکست داده است، پرسپولیس در لیگ سیزدهم و دهم این دو نتیجه را به دست آورده است. در لیگ سیزدهم سید مهدی سید صالحی، سید جلال حسینی و فرزاد حاتمی (گل به خودی) و در لیگ دهم هادی نوروزی، حسین بادامکی و سپهر حیدری برای سرخ پوشان پایتخت گل زنی کردند.
 
پر گل‌ترین بازی در آزادی

در دوره دوم لیگ برتر دو تیم در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که به نتیجه 3-3 رسیدند. انصاریان، گل محمدی ورافت برای پرسپولیس، بهنام سراج (2 گل) و حسین کعبی برای فولاد گل زنی کردند.

نتیجه آخرین بازی دو تیم در آزادی

بازی فصل قبل دو تیم در آزادی با نتیجه ١-٠ به نفع قرمز پوشان تهرانی به پایان رسید. مهدی طارمی تک گل شاگردان برانکو را به ثمر رساند.




 


برچسب ها: پرسپولیس ، فولاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار