اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۴
مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران فیسبوک نیز با ثروت 54 میلیارد دلاری در جایگاه پنجم ایستاد.
بیل گیتس همچنان ثروتمندترین مرد جهان است و زاکربرگ در جایگاه پنجم ثروتمندترین مردان جهان قرار گرفت.

به گزارش الف ، نشریه فوربز گزارش داد جف بزوس، بنیانگذار و مدیر عامل اجرایی موسسه آمازون، با پشت سر گذاشتن وارن بافت، رئیس و مدیر عامل اجرایی برکشایر هاتاوی، به سومین مرد ثروتمند جهان تبدیل شده است.

ثروت این مرد در پنج شنبه، مبلغ 65 میلیارد و 300 میلیون دلار و بیشتر از ثروت 64 میلیارد و 900 میلیون دلاری بافت اعلام شد. 

بیل گیتس، یکی از بنیانگذارن مایکروسافت، نیز کماکان با ثروت 77 میلیارد و 700 میلیون دلاری، ثروتمندترین مرد جهان باقی ماند. آمانسیو اورتگا، اهل اسپانیا که مالک و بنیانگذار مجموعه البسه زارا است، با ثروت 72 میلیارد و 700 میلیون دلار در جایگاه دوم ایستاد. 

مارک زاکربرگ، یکی از بنیانگذاران فیسبوک نیز با ثروت 54 میلیارد دلاری در جایگاه پنجم ایستاد. 

بزوس، 54 ساله، مالک حدود 18 درصد آمازون است. بهای سهام این شرکت آنلاین، با استقبال مردم بیشتری از خرید اینترنتی به جای خرید فروشگاهی، از ابتدای فوریه تا کنون، حدود 50 درصد افزایش داشته است. 

بهای سهام آمازون بعد از اعلام بهتر از پیش بینی های عملکرد سه ماهه دوم، در معاملات افزایش یافت. 

بافت 85 ساله، مالک 18 درصد سهام برکشایر هاتاوی است، اما کمک 2 میلیارد و 860 میلیون دلاری این ماه وی به خیریه ها باعث سقوط وی به جایگاه چهارم شد. او از سال 2006 تا کنون، مبلغ 24 میلیارد و 300 میلیون دلار صرف کمک به خیریه های خانوادگی و بنیاد گیتس کرده است. 

بافت در ماه ژوئن، بزوس را «نمونه کلاسیک» منش یک تاجر خواند که با تمرکز بر روی آمازون، مشتریان را «خشنود» می کند و کاری می کند باز هم به او سربزنند؛ نه این که فقط سفارش بدهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار