سارقين كه دو جوان حدودا 23ساله و 28ساله بوده اند اقدام به تيراندازي به سوي پليس و نهايتا چون راهي براي خلاصي نيافتند با اسلحه هاي همراه اقدام به خودكشي نمودند. "> خودکشی سارقان مسلح در مسجدسلیمان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۹

سارقين كه دو جوان حدودا 23ساله و 28ساله بوده اند اقدام به تيراندازي به سوي پليس و نهايتا چون راهي براي خلاصي نيافتند با اسلحه هاي همراه اقدام به خودكشي نمودند.

شوشان : اولين سرقت مسلحانه در شهرستان مسجدسليمان با واكنش بموقع پليس اين شهرستان ناكام ماند.

به گزارش شوشان ، مقارن ساعت 11 صبح روز چهارشنبه دو سارق غير بومي با در اختيار داشتن يك دستگاه خودرو سرقتي زانتيا مقابل بانك ملي شعبه مركزي شهرستان مسجدسليمان متوقف و ظاهرا قصد سرقت از بانك را داشته اند اما با مشاهده خانمي جوان و باردار كه به اتفاق مادر پيرش ازبانك پول دريافت نموده بود به تعقيب نامحسوس زنان مذكور پرداخته و اقدام به سرقت كيف همراه خانم ياد شده نموده بودند.

سرهنگ سپه وند فرمانده نيروي انتظامي شهرستان مسجدسليمان با اعلام اين خبر افزوذ:يكي از عوامل گشت موتوري نيروي انتظامي با مشاهده سرقت مسلحانه سارقين مذكور كه مسلح به دو قبضه اسلحه يوزي بوده اند براي جلوگيري از فرار آنان موتورسيكلت خود را سد راه خودرو زانتيا آنها نموده كه سارقين مسلح بدون توجه به ايست اين مامور وظيفه شناس قصد زير گرفتن وي را داشتند.

وی ادامه داد : سارقین بعد از برخورد شديد زانتيا با موتورسيكلت از صحنه گريختند و درادامه بعلت بروز ايراد فني ناشي از برخورد زانتيا با موتورسيكلت سارقين مذكور خودرو ياد شده را رها و در سه راهي مخابرات اقدام به تيراندازي نموده كه يكدستگاه خودرو 206سواري دراين اقدام سارقين آسيب ديد و يكدستگاه خودرو پرايد عبوري را با پياده كردن راننده سرقت نمودند.

فرماندهي انتظامي شهرستان مسجد سليمان گفت:با اعلام سريع وقوع سرقت كليه مبادي و راهها داخلي و ورودي و خروجي شهرستان سريعا مورد كنترل قرار گرفته و عمليات تعقيب و گريز سارقين مسلح آغاز و سارقين مذكور كه پليس را در تعقيب خود ديدند در محله مالكريم خودرو پرايد را رها و به سوي كوههاي منطقه مالكريم فرار كه كل منطقه مذكور از سوي نيروي انتظامي محاصره و حلقه محاصره به تدريج تنگ تر و راه فرار اين سارقين مسلح مسدود شد.

سرهنگ سپه وند فرماندهي انتظامي شهرستان مسجدسليمان كه خود با حضور در منطقه بر چگونگي عمليات مقابله با اين سارقين نظارت داشت گفت: ابتدا از سارقين خواسته شد كه خود را تسليم نمايند كه اين سارقين كه دو جوان حدودا 23ساله و 28ساله بوده اند اقدام به تيراندازي به سوي پليس و نهايتا چون راهي براي خلاصي نيافتند با اسلحه هاي همراه اقدام به خودكشي نمودند.

گفتني است با استعلامات اوليه پليس مشخص شد خودرو زانتيا كه داراي پلاك جعلي خودرو سواري رو آ بوده از شهرستان بروجرد در استان لرستان سرقت شده بود تلاش براي شناسايي هويت سارقان همچنان ادامه دارد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار