اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۳
 فرماندار شوش وضعیت 30 واحد آموزشی این شهرستان را از نظر فیزیکی اورژانسی عنوان کرد و گفت:از خیران و اداره کل نوسازی مدارس انتظار می رود برای تعمیر و نوسازی این مدارس وارد عمل شوند.

 رضا نجاتی روز یکشنبه در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان با اشاره به ضرورت توجه به امر نوسازی برخی از مدارس این شهرستان گفت:تعمیر ، تجهیز و نوسازی مدارس و تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های آموزش و پرورش شهرستان شوش می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین تجهیز مدارس و تامین میز ، نیمکت و وسایل سرمایشی مدارس را ضروری دانست و از مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان خواست برای رفع این نواقص آموزش و پرورش شوش را یاری کند.

نجاتی گفت:تعدادی از روستاهای شوش در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان کمبود فضای آموزشی دارند که با پیگیری به عمل آمده مقرر گردید با ایجاد فضای آموزشی موقت این کمبود برطرف شود.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان نیز گفت:در حال حاضر تعداد 10 واحد آموزشی نیمه تمام در شهرستان شوش وجود دارد که امید است با تامین اعتبار از منابع ملی و استانی بتوان امسال پنج واحد آموزشی را در قالب 20 کلاس درس تکمیل و به بهره برداری رساند.

رضا رضایی همچنین از آغاز عملیات اجرایی تعمیر مدارس شهرستان شوش در آینده نزدیک خبر داد و با اشاره به اینکه کمبود تجهیزات آموزشی در هیچ مدرسه ای برای ما قابل قبول نیست گفت: امید است تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید بتوان میز و نیمکت و سایر تجهیزات آموزشی مدارس این شهرستان را تامین کرد.

وی گفت: در سال 94 بیش از 35 هزار میز ونیمکت به مدارس استان خوزستان اختصاص داده شد که این سیاست نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

مدیر کل نوسازی مدارس استان خوزستان گفت:با تامین اعتبار اختصاص یافته به نوسازی مدارس بیش از 90 فضای آموزشی در قالب 360 کلاس درس در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش استان خوزستان خواهد شد که یک تلاش قابل تقدیر در راستای رفع مشکلات فضای آموزشی استان خوزستان می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار