اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۵
عابد بابادی نیاکان 

 ای قوم به حج رفته کجایید
معشوق همین جاست بیایید ... بیایید

حاجی عزیز از این که امسال به حج نرفته اید ناراحتی اما بشارت باد شما را چون کعبه دل های ما همین جاست. حج همان جایی است که فرزندان این مرز و بوم جهت بیرون کردن مهاجمان کُفر عروج کردند و به ملکوت اعلا پیوستند. حج یعنی شلمچه یعنی خرمشهر و هویزه، حج یعنی دهلاوی . حورالعظیم یعنی همسایه دیوار به دیوار من و تو، بلی حاجی عزیز کعبه ی دل های ما همین جاست. 

به قول حضرت حافظ:    
در بیابان گربه شوق کعبه خواهی زد قدم 
 سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور 

اگر قصد زیارت خانه خدا رسیدن به حضرت معبود است پس همین جا هم می شود به حضرت دوست وصل شد و او را صدا زد. سرزمین وحی سال هاست زیر چکمه و شمشیر بازماندگان ابوجهل ها و ابن ملجم هاست همان آنان که فرغ عدالت خواه جهان، حضرت (علی) را شکافتند. همان شمشیرها امروز در دست سردمداران آل سعود دست در دست اربابان خود یعنی بوش جنایتکار و امثال او شراب در دست رقص شمشیر می کنند و همان شمشیرها را به دست گروهی وهابی سیابخت به نام داعش داده اند جهت گردن زدن مسلمانان. ای مراجع تقلید، ای دولت مردان ایران و ای رهبر فرزانه ایران، من یک شهروند اهوازی هستم از این که به خود اجازه دادم شمارا مخاطب قرار بدهم عذرخواهی می کنم. ای بزرگان شما ملتی همچون ملت بزرگ ایران دارید. که با یک اشاره همچون دریای خروشان وارد صحنه می شوند تا کی باید ملاحظه و مدارا کرد.

عده ای با پشتیبانی اربابان مستکبر خود سال هاست که شمشیر را از رو بسته و سال هاست که با انقلاب اسلامی اعلان جنگ کرده اند مگر حافظه ملت بزرگ ایران جنایت های خاندان فاسد و فاسق آل سعود را فراموش کرده اند مگر خون های به ناحق ریخته حجاج ایرانی درد و حادثه ی سرزمین وحی فراموش شدنی است؟

مگر جنایت ماموران فاسد وهابی سعودی با آن دو نوجوان ایرانی قابل گذشت است. ما سال هاست خویشتن داری کردیم اما طرف زنگی مست و مغرور و غداره بند میدان داری و رجز خوانی و عربده کشی می کند. بنابراین وقتی سرزمین پاک پیامبر بدست خفاشان و فاسدان غصب شده و مفتی های درباری و مسلمان نماهایی که به خواب رفته اند و نمی گذارند که حج ابراهیمی برگزار شود و عزت و حرمت حجاج  حفظ نمی شود . حجی که زیر سایه ترس نیروهای امنیتی و بدون مراسم برائت از مشرکین برگزار شود حج ابراهیمی نخواهد بود.

 به قول حضرت حافظ:    
چون طهارت نبود کعبه و بت خانه یکی است
نبود خیر در آن خانه که عصمت نبود

وقتی فضای ملکوتی سرزمین وحی شهر پیامبر(ص) و حضرت علی(ع) به وجود خاندان آل سعود وهابی آلوده شده دیگر حجت بر ملت بزرگ ایران تمام شده و نباید سرمایه حجاج ایرانی به جیب وهابی های آل سعود واریز شود تا با سرمایه مسلمین علیه مسلمان بکار گرفته شود و خاورمیانه را به آشوب و خون ریزی بگشانند و به ملت های مظلوم یمن و بحرین لشکرکشی نمایند و به فساد و حیات ننگین خود ادامه دهند.

 به قول عماد خراسانی:

 این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظری است
 گر نظر پاک کنید کعبه و بتخانه یکی است

ما دنبال کعبه دل هستیم وقتی دل هایمان سیقلی شود از هر نقطه  از کره خاکی که باشیم به حضرت معبود وصل خواهد شد به کعبه گفت تو از خاکی و من از خاک. چرا من باید دورتو بگردم گفت: تو با پا آمدی باید بگردی برو با دل بیا تا من دورتو بگردم.

پس ما با دل های پاکمان باید مکانی پاک و مقدسی را طواف کنیم چه جایی بهتر از سرزمین نور همانجایی که با وضو باید وارد شد یعنی محل عروج شهدای شلمچه وقتی حاکمان آل سعود از فریضه حج ایرانیان ممانعت می کنند که مبادا حجاج ایرانی بین سایر حجاج مسلمان روشنگری نمایند. لذا چون خطر را احساس کردند با تمام قدرت با تفکر و ترویج خطرناک وهابیت به میدان آمده اند برای ملک فهد و بن لادن معدوم و ملک سلمان و عادل الجبیر ناپخته جهت خوش خدمتی به اربابان مستکبر خود فرقی نمی کند که کجا بکشند و سناریو درست نمایند با دسیسه و بهانه 11 سپتامبر برج های دو قلوی آمریکا را به وجود بیاورند یا جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران طالبان را تاسیس نمایند یا بمب برسر مردم مظلوم یمن بریزند یا مردم بحرین را سرکوب کنند و یا در عراق و سوریه بسوزانند و سرببرند یا خون حجاج را در سرزمین امن الهی بریزند و جهت بقای خود و اجرای دستور اربابان دست به هر جنایتی می زنند. حالا این دستور از طرف بوش پدر باشد یا بوش پسر و یا باراک اوباما یا رئیس جمهور بعدی آمریکا چون مجری طرح های شیطانی آمریکا در منطقه شده اند و گوی سبقت را از صهیونیست های اسرائیلی ربوده اند و روی آن ها را سفید کرده اند. شاهزاده های فاسده آل سعود با تمام این جنایت ها و فضاحتهای اخلاقی که به وجود می آورند خود را خادمین حرمین می نامند اما ذهی خیال باطل که عنغریب خون های به ناحق ریخته دامن ناپاک آن ها را خواهد گرفت و آن ها را به زباله دان تاریخ خواهد فرستاد اما وظیفه ملت بزرگ و فهم و با بصیرت ایران در این برهه حساس چیست؟ خدا را شکر که تا به امروز تمام طرح های شیطانی دشمنان به وجود رهبری حکیمانه و پایداری ملت نقش بر آب شدند و بیش از حد از خود خویشتن داری و صبوری به خرج داده اند. اما حاکمان سعودی پا را از گلیم خود درازتر کردند و نسبت به ملت بزرگ ایران درشت گویی می کنند اگر روزی لازم باشد که به این ها تو دهنی زده شود نیاز به کمک سایر هموطنان  نیست چون آن ها در حد و اندازه ملت بزرگ ایران نیستند . تنها مردم شجاع و غیرتمند خوزستان آن چنان درسی به آن ها خواهند داد که تاریخ فراموش نخواهد کرد چون آزموده را آزمودن خطاست مگر جنگ تحمیلی، به حق دفاع مقدس نامگذاری نشد و بعد از دفاع مقدس شد سرزمین نور و هرسال راهیان نور از این مکان های مقدس زیات می کنند و به وجود شهیدان گرانقدر این مکان ها تقدس پیدا کرده اند.

 بنابراین حج امسالِ ما حج الشهدا است لذا سازمان حج و زیارت اگر به صورت سمبولیک کنگره حج را در مکان مقدس شلمچه برگزار کند بسیار به جاست و با گلاب قمصر کاشان یادمان شهدای شلمچه شستشو شود و گرداگرد آن می شود طواف کرد از همانجا فریاد زد یا ایوالمسلمین اتحدو اتحدو تا مگر آن هاییکه به خواب عمیق رفته اند بیدار شوند و از همان جا به خدا شکایت کرد اشکوعلیک و می شود از همان جا خدا را لبیک گفت و ندای ملکوتی الهم لبیک لک لبیک آنچنان فریاد زده شود که تا مکه و مدینه و قبرستان مظلوم بقیه بشنوند که روزی مستاجران ناپاک از این سرزمین مقدس محو خواهند شد. خدایا معبود تویی، عشق و مقصود تویی کعبه و بت خانه بهانست. 
والسلام
               


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار