شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۵۲۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱
انتقاد شدید استاندار خوزستان از مدیریت قطار شهری اهواز / بزودی تصمیملات مهمی برای مترو اهواز گرفته می شود
شریعتی گفت: مدیریت ناکارآمد و ناهماهنگی میان متولیان امر که شامل استانداری، شهرداری است مانع از پیشرفت پروژه قطار شهری اهواز شده است.

شوشان: مدیریت ناکارآمد و ناهماهنگی میان متولیان امر که شامل استانداری، شهرداری است مانع از پیشرفت پروژه قطار شهری اهواز شده است. استاندار خوزستان با اظهار این مطلب گفت: مردم نباید تاوان بی کفایتی و ضعف مدیران را بدهند.

غلامرضا شریعتی با اشاره به سفرکاری  روز گذشته خود به تهران گفت: در جلسه ای در سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور حضور یافته است. جلسه ای که یکی از موضوعات آن کوتاه شدن مسیر خطوط قطارشهری اهواز به دلیل برخی مشکلات  اعتباری از سوی متولیان آن در استان بوده است.

دکتر غلامرضا شریعتی در این جلسه با انتقاد شدید از این موضوع خواستار اجرای کامل این پروژه و رفع  موانع موجود شد.

وی تصریح کرد:بزودی بازدید از قطار شهری اهواز خواهد داشت و ظرف دو هفته آینده تصمیمات مهمی برای  این پروژه مهم اتخاذ خواهد شد .

ساخت 28 مدرسه در استان

وی در ادامه  افزود:  در جلسه ای با حضور رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور ،مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل نوسازی مدارس درخصوص مشکلات و تنگناهای فضاهای آموزشی استان بحث و تبادل نظر شد و از رییس سازمان توسعه و تجهیز مدارس کشور درخواست شد توجه بیشتری به استان  به ویژه در زمینه تامین ا عتبار جهت  ساخت فضاهای آموزشی ،تجهیز مدارس  داشته باشند تادیگر شاهد کلاس های گپری و گلی نباشیم و مدارس به سیستم های سرمایشی مجهز شوند.

استاندار خوزستان خاطر نشان کرد رییس سازمان  توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز پیرامون افزایش اعتبارات ملی برای تکمیل پروزه های در حال ساخت استان و تجهیز مدارس  قول مساعد دادند . تفاهم نامه ساخت 28مدرسه  در استان منعقد گردید.

در این تفاهم نامه آمده است 28مدرسه ابتدایی شش کلاسه در حاشیه شهر اهواز،باوی و کارون به مبلغ 240میلیارد ریال احداث می شود که سهم هرکدام از طرفین مبلغ 120ریال است.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
comment
0
0
comment لطفا به وضعیت فاضلاب اهواز هم رسیدگی کنید در تمام خیابانهای اهواز در این فصل گرما سرریز فاضلاب وجود دارد و بوی تعفن می آید که در شان مردم نیست و ناشی از بی کفایتی مسءولین است.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
comment
0
0
comment عزیزم تغییر بدون رودروایسی و بی توجه به همشهری گری را در دستور کار قرار بده
از بزرگتراشون شروع کن مدیریت قطار شهری را برای دستگرمی طرح نکن
مدیران سازمان های عریض و طویل آثار سوء عریض و طویل هم دارند
نشون بده که اسم ها برای تو تابو نیستند
منتظر هم نباش که از خارج استان و یا نمایندگان دست بکار شوند چون آنموقع تو عوض نکردی و آنها جایگزین را هم معرفی خواهند کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار