اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲
برنامه‌ نکوداشت خبرنگاران و اصحاب قلم در روز یکشنبه 17مردادماه در ساعت 18 و 30دقیقه و در سالن آب و برق گیت بوستان برگزار می‌شود که در نظر داریم برنامه‌‌‌ متنوع و متفاوتی باشد.
مدیر خانه مطبوعات خوزستان گفت: برنامه‌ نکوداشت خبرنگاران و اصحاب قلم در روز یکشنبه ۱۷ مرداد ماه ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن آب و برق گیت بوستان برگزار می‌شود.

رضا علیجانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: خبرنگاران قشر آگاه، دلسوز و در عین حال فعال و پرتلاش جامعه هستند که بدون توجه به مشکلات معیشتی و سختی کار در خوزستان به‌دنبال کسب و انتشار اخبار مفید و موثر هستند.

وی درباره جشن روز خبرنگار افزود: برنامه‌ نکوداشت خبرنگاران و اصحاب قلم در روز یکشنبه 17مردادماه در ساعت 18 و 30دقیقه و در سالن آب و برق گیت بوستان برگزار می‌شود که در نظر داریم برنامه‌‌‌ متنوع و متفاوتی باشد.

مدیر خانه مطبوعات خوزستان بیان کرد: برگزاری جشن روز خبرنگار امسال خلاف سال گذشته برعهده خانه مطبوعات است که در این راستا برنامه‌های فرهنگی و هنری و نیز ضیافت شام در زمره جشن روز خبرنگار قرار می‌گیرد، همچنین از استاندار، نمایندگان خبرگان و مجلس و نیز برخی از مسئولان برای شرکت در جشن دعوت به عمل می‌آید.

وی با اشاره به جشنواره انتخاب آثار برگزیده خبرنگاران که در سال گذشته همزمان با جشن روز خبرنگار برگزار شد، گفت: جشنواره مبحثی جداگانه و متفاوت نسبت به جشن روز خبرنگار است ولی خانه مطبوعات درصدد است که جشنواره‌های مختلف با مشکارت ارگان‌ها در چندین زمینه برگزار کند به همین منظور در هفته آینده برای جشنواره‌ آثار برگزیده خبرنگاران فراخوانی منتشر می‌شود.

علیجانی با بیان اینکه امسال نیز با تقدیم هدایایی از زحمات خبرنگاران قدردانی می‌شود، عنوان کرد: براساس نوع انتشار نشریات برای هر رسانه سهمیه‌ای به‌منظور اهدای جوایز و هدیه در نظر گرفته‌ایم و نشریات را به صورت مکتوب نسبت به معرفی خبرنگارهای فعال در نشریه فرا خوانده‌ایم، پس از معرفی، هدایا به خبرنگاران اهدا می‌شود.

وی افزود: در زمینه مسائل مربوط به خبرنگاران، به همراه هیئت مدیره خانه مطبوعات جلساتی با استاندار تشکیل شد که در نتیجه تصمیم بر تصویب و تنظیم یکسری برنامه و تقویم آموزشی گرفته شد تا دوره‌های آموزشی تخصصی را در آینده نزدیک برای خبرنگاران خوزستانی داشته باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار