شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
 برنامه قدیمی ورزش و مردم که باسابقه ترین برنامه سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی محسوب می شود، چندسالی است که روی اعصاب مردم راه می رود و گویا در این سازمان عریض و طویل هم گوش و چشم کسی اعتراضات را نمی بیند.

به گزارش تابناک ورزشی، تقریبا می توان گفت همه رسانه های نوشتاری چه روزنامه ها و چه سایت ها و خبرگزاری ها از نحوه اجرای خارج از عرف و بدون قاعده بهرام شفیع در ورزش و مردم حداقل یکبار نقد و گزارش منتشر کردند و برخی از این رسانه ها بارها تلاش کردند مدیران سیما و شبکه یک را به ضعف های بی شمار این برنامه آگاه سازند.

حجم مطالبی که در نقد ورزش و مردم و مجری کهنه کارش به رشته تحریر درآمده، از حساب و شمارش خارج است و بعید است بخش نظرسنجی و پژوهش سازمان هم اینهمه اعتراض را ندیده باشد. اما ابهام بزرگ جایی است که مدیر پشت مدیر در این شبکه سراسری و ملی ایرانی ها تغییر می کند اما حتی یک نفر خواهان پاسخ مجموعه ورزش و مردم یا گروه ورزش این شبکه به رویه عجیب و گاها مضحک اجرا روی آنتن نشده است.

مجری پا به سن گذاشته ورزش و مردم که طی دو سه سال گذشته شوخی خای بی مزه و مطالب خارج از سوژه برنامه را از حد گذرانده،در برنامه امروز 15 مرداد 95 هم حوصله مخاطبانش را سر برد و برنامه را غرق در تیکه پرانی های بی ربط خود کرد.

شفیع متاسفانه بی توجه به سلایق بینندگان، هنوز هم هر جا که دلش می خواهد بین صحبت میهمانان برنامه یا حتی مجریان همکارش می پرد و البته مثل همیشه تعریف و تمجید برخی افراد را از حد می گذراند طوری که حتی شخص تمجید شونده هم از اینهمه غلو مشمئزکننده، احساس ناراحتی و عذاب می کند. تکرار تعاریف از شخصیت فردی چندین نفر در طول یک برنامه و استفاده از کلمات مشابه برای آنها حس بسیار بدی به مخاطب می دهد.

در برنامه امروز، همکار شفیع در حوزه بسکتبال هم روی آنتن زنده و بین مباحث طنز و جدی شفیع از دهکده بازی های المپیک فرصت را مناسب دید و رپرتاژی از یک مسابقات بی ارتباط در مشهد و میزبانی شایسته ریاست آن دانشگاه به زبان آورد.

برچسب ها: ورزش ومردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار