شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۷۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
شوشان: شریعتی استاندار خوزستان  همراه استاندار چهارمحال و بختیاری از پروژه احداث تونل ارتباطی گردنه چری مسیر خوزستان-چهارمحال و بختیاری در منطقه سنگ سامی شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری بازدید کرد.

این تونل مسیر ارتباطی دو  استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری را تسهیل و موجب افزایش آن می‌شود و در توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و افزایش ایمنی حمل و نقل و همچنین تجارت بین دو استان و گردشگری نقش تاثیرگذاری ایفا خواهد کرد.

در این سفر تعدادی از  نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مدیران کل استان استاندار خوزستان را همراهی کردند. 

همچنین جلسه مشترک استاندار خوزستان و استاندار چهارمحال و بختیاری و مدیران  دو استان با هدف بررسی مشکلات و همکاری مشترک برگزار شد.در این نشست بر توسعه ارتباط بین دو استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری تاکید شده است.

این پروژه با اعتباری بالغ بر  14میلیارد تومان و همچنین 18میلیارد تومان اسناد آغاز شده است.

با احداث تونل چری به طول سه هزار و ۴۰۰ متر و عرض ۱۱ متر و ۸۰ سانتی متر و راه های دسترسی آن مسیر ارتباطی شهرکرد – بازفت – مسجد سلیمان، حدود ۱۰ کیلومتر کوتاه تر می‌شود. 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
comment
0
0
comment دکتر شریعتی مواظب باشند این عنصر مافیای آب مدیر کل تعاون استان اصفهان و معاون صولت مرتضوی شهردار کنونی مشهد بوده است. این مافیا به هیچ کس رحم نکرد و افرادی مانند سید صفدر حسینی را بگند کشید.
دکتر عزیز ما مواظب این عناصر فاسد باشند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار