شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲
نشست هم اندیشی شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان با نماینده مسجدسلیمان / لزوم همگرایی تمام نمایندگان خوزستان / استفاده از تمامی ظرفیت مدیریتی استان برای توسعه همه جانبه/ تاکید بر اهمیت احزاب
در این نشست که با حضور ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد ، حسینی ریاست دوره ای شورای هماهنگی...
شوشان: نشست هم اندیشی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان در  محل خانه کارگر و با حضور اعضا برگزار شد. 



به گزارش شوشان ، در این نشست که با حضور ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد ، حسینی ریاست دوره ای شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب خوزستان از حضور نماینده مسجدسلیمان در این جلسه تشکر کردند.

در ادامه این نشست ، ظاهری نماینده مسجدسلیمان  گزارشی از  روند شکل گیری هیئت رییسه و نیز کمیسیون های تخصصی  مجلس شورای اسلامی ارائه داد و از حمایت های نمایندگان احزاب در زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کرد. 

پس از سخنان نماینده مسجدسلیمان ، دبیران و نمایندگان احزاب به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در موضوعاتی همچون اهمیت تهیه برنامه راهبردی توسعه استان و همت نمایندگان در اجرای آن  ، حمایت جدی نمایندگان مجلس از دولت خدمتگذار و تلاش برای خنثی کردن موج تخریب که دستاوردهای دولت را نشانه رفته ، استفاده از تمامی ظرفیت مدیریتی استان برای توسعه همه جانبه ، تلاش نمایندگان لیست امید برای تحکیم اعتماد عمومی به منتخبين لیست ، تلاش برای تحقق درصد موثری از درآمد های نفتی برای کاهش محرومیت های استان ، اهتمام نمایندگان به پرورش هر چه بیشتر و کیفی تر نیروی انسانی و بخصوص موضوع آموزش به عنوان زیر بنای توسعه ، تلاش نمایندگان برای عبور از سهم خواهی های قومی و قبیله ای و تاکید بر استفاده از نیروهای شایسته در حوزه های مختلف ، توجه ویژه به بانوان به عنوان قشر تحصیلکرده و توانمند در حوزه های مختلف ، اظهار نگرانی از عدم تمکین و همراهی کافی به فراکسیون امید از سوی منتخبان ای لیست و ... سخن گفتند.

اظهار نگرانی از انبوه  مدیران غیر بومی و پروازی در ادارات و صنایع مختلف ، تاکید بر اهمیت احزاب و تشکل های سیاسی در تسریع روند توسعه استان و ... از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این نشست ، ظاهری نماینده مسجدسلیمان  با تاکید بر اهمیت احزاب از آنها به عنوان چشم و گوش جامعه یاد کرد و بر اهمیت نقش آنها تاکید نمود. وی ضمن مهم شمرده همگرایی تمام نمایندگان استان خوزستان برای تلاش مشترک، قول داد که از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان فروگذار ننماید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار