اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۹۴۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱
سازمان‌های تخصصی همچون اداره کل بنادر و دریانوردی، اداره کل گمرک، کشتیرانی و صنایع پتروشیمی در منطقه وجود دارند که باید مدیرانی بر مبنای شایستگی سکان‌دار هدایت آنها شوند.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین تهدید برای مدیریت کشور انتخاب مدیران بر مبنای تفکرات سیاسی است.

علی گلمرادی اظهار کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر انتخاب برخی مدیران بر مبنای تفکرات سیاسی شکل گرفته و این مسأله بزرگ‌ترین تهدید برای مدیریت کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: سازمان‌های تخصصی همچون اداره کل بنادر و دریانوردی، اداره کل گمرک، کشتیرانی و صنایع پتروشیمی در منطقه وجود دارند که باید مدیرانی بر مبنای شایستگی سکان‌دار هدایت آنها شوند.

این نماینده مجلس دهم تصریح کرد: به دلیل اینکه بهره‌گیری و بهره‌وری در راستای منافع ملی باید اولویت مدیران ارشد این سازمان‌ها باشد اما در برخی موارد مشاهده می‌شود بر اساس سلائق شخصی و گرایش‌های سیاسی افرادی در رأس این سازمان‌ها قرار می‌گیرند که کمترین توان مدیریتی و تخصصی در رابطه با این صنایع را ندارند.

گلمرادی متذکر شد: باید بپذیریم امروزه بخش عمده‌ای از ظرفیت این‌گونه سازمان‌ها و صنایع حوزه انتخابیه بهره‌گیری نمی‌شود و به صورت خلاء باعث هدر رفت منابع مادی در این بخش‌ها شده و هم در حقیقت سرمایه‌های فکری را بی‌انگیزه کرده است.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید با جدیت، دقت و حساسیت به این مسأله توجه ویژه داشته باشند و اهمیت موضوع را بدانند، خاطرنشان کرد: ما نیز به عنوان نمایندگان مردم در مجلس باید در جایگاه نظارتی مراقبت کنیم، این یک تکلیف است.

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در مجلس یادآور شد: هرچند استقلال قوا این اجازه را می‌دهد که دولت در این بخش‌ها خود رأساً تصمیم‌گیری کند اما در جایگاه نظارتی مکلف هستیم مراقبت کنیم که مدیران ناکارآمد در رأس این سازمان‌ها قرار نگیرند.

گلمرادی اضافه کرد: پشیمانی یا برخورد یا ضعف مدیران ناکارآمد هیچ کمکی به نظام نمی‌کند، بلکه باید پیشگیری کنیم، بنابراین در این راستا حتماً با جدیت بیشتری ورود خواهیم کرد و بدون شک به این موضوع اهمیت خواهیم داد.

وی در پایان گفت: اگر در رأس این‌گونه سازمان‌ها انسان‌های متخصص و افراد توانمند و متناسب با این ظرفیت‌ها به کار گرفته شوند موفق عمل خواهند کرد و حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
جهرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
comment
0
0
comment برادر عزیز جناب آقای گلمرادی اداره کل بنادر و دریانوردی و کشتیرانی سالهاست که توسط مدیریت حراست بنادر استان یعنی آقای....... تعیین می گردند و به همین دلیل به ماشین امضا تبدیل می شوند کلیه .......... در استان پست گرفته اند برادران ............به ریاست حراست خرمشهر و آبادان منصوب شده اند که از اقوام نزدیک ایشان هستند آقای ................ رئیس روابط عمومی بندر خرمشهر و مشاور رئیس بندر خرمشهر و در واقع رییس بندر خرمشهر است ............مشاور فرماندار شادگان است و بسیاری از افراد دیگر ............ بیش از 20 سال است که مدیریت حراست بنادر استان را در دست دارد و ایشان همه کاره بنادر استان است نه ماشین امضایی چون ...........آقای ........ فقط کابینت خانه اش در بندر امام حدود 85 میلیون شده است برادر خانه از پایبست ویران است.
comment
البوغبش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
comment
0
0
comment اقای جهرمی مدیریت محترم حراست بنادر و دریانوردی استان خوزستان ایشان و خانواده محترمشان از قبل از انقلاب و بعداز ان به پاکی - صداقت- مردمداری و دین داری زبان ضد خاص و عام بودند و نظام جمهوری اسلامی با توجه به شناخت و بر اساس شایسته سالاری و تعهدات و پاکی وارزش عملکرد خداپسندانه انان مسولیت به اینگونه افراد دلسوز داده است و شما اگر وجدان خود را قاضی در نظر بگیرید و به دور از کینه و بغل قضاوت کنیدمطمن هستم دچار عذاب وجدان خواهید شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار