شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز :شرایط جوی حاکم تاثیری در روند ارائه خدمات این شرکت ندارد+ تصاویر
توجه خاص مدیرعامل شرکت آبفا اهواز بر ضرورت اجرایی شدن تمام عملیات های مربوط به این شرکت در سطح کلانشهر اهواز...

شوشان:  معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز با اشاره به بازدید از پروژه ها و همچنین عملیات ها در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر اهواز گفت: توجه خاص مدیرعامل شرکت آبفا اهواز بر ضرورت اجرایی شدن تمام عملیات های مربوط به این شرکت در سطح کلانشهر اهواز یکی از دلایل مهمی است که باعث گردیده بازدید از روند اجرایی آن ها همه روزه صورت پذیرد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز، دشتی زاده افزود: علیرغم شرایط بد آب و هوای حاکم بر شهر اهواز، هیچکدام از پروژه ها و عملیات های این شرکت در سطح شهر متوقف نشده و همه روزه با بازدید از روند اجرایی آن ها نیز خواستار اتمام هرچه سریع تر و در نهایت جلب رضایت شهروندان می شویم.


اصلاح خط انتقال فاضلاب اصلی واقع در بلوار غربی کارون

سعید دشتی زاده در خصوص اصلاح این شبکه گفت: در پی گزارشات مردمی مبنی بر کم فشاری و بعضا قطعی آب در خیابان های 3 و 5 حصیر آباد و خیابان های 15 و14 کوی منبع آب ، واحد عملیات و رفع اتفاقات شبکه توزیع آب شرکت آبفا اهواز طی چندین روز به صورت مستمر و شبانه روزی اقدام به بررسی و کنترل علل قطعی و کم فشاری آب منطقه نمودند و در نهایت علت، شکستگی لوله آب در نزدیکی خط اصلی فاضلاب شدند  به همین دلیل طی انجام تعمیر شبکه مذکور در مدت سه ساعت مشکل کم, فشاری و قطعی آب بصورت کامل در مناطق یادشده برطرف گردید و منجر به رضایت اهالی  شد.


وی همچنین از شکستگی لوله 300 میلیمتری در شبکه آب توسط پیمانکار شرکت ملی گاز در ساعت 4.00 بامداد مورخ 95/05/14 در محدوده سه راهی تپه خبر داد و گفت: این امر باعث هدر رفتن آب وایجاد مشکلات برای شهروندان منطقه گردید. لازم به ذکر است هیچ گونه هماهنگی قبل از حفاری از طرف شرکت گاز درخصوص مشخص نمودن تاسیسات زیر زمینی با این شرکت به عمل نیامده است. وی از برآورد هزینه خسارت وارده و اعلام به به شرکت گاز در روزهای آتی خبر داد.

معاون بهره برداری شرکت آبفا اهواز در ادامه گزارشی از چند عملیات مهم در حوزه آب و فاضلاب در روزهای گذشته در سطح شهر ارائه نمود. 

 •  اجرا و توسعه خط انتقال فاضلاب کوی ملاشیه واقع در خیابان کمربندی به بطول حدود 800 متر با اقطار 500 و 400 میلیمتری  در عمق حدود 3.5 مترتوسط حوزه معاونت بهره برداری واحد عملیات فاضلاب غرب

  •  اصلاح خط انتقال فاضلاب  واقع در خیابان اصلی  سعادت ، فاز دو پادادشهر  به طول حدود 800 با لوله 600 میلیمتری (به دلیل ریزش خط انتقال فاضلاب مذکور در عمق حدود چهار متر و احتمال بروز خطرات جانی برای شهروندان و با توجه به حجم بالای تردد خودروهای عبوری، واحد عملیات فاضلاب شرق سریعا وارد عمل شدند و به صورت امانی و با کمترین هزینه ( 0.1 هزینه پیمانکار ) اقدام به اصلاح خط مذکور نمودند )

  •  اصلاح خط انتقال فاضلاب  منطقه عین دو خیابان اصلی بطول 200 متر  در عمق حدود 3.00 متر

  •  اصلاح خط انتقال اصلی فاضلاب خیابان شیراز گلستان در عمق حدود 4.00 متر بصورت امانی توسط واحد عملیات فاضلاب منطقه غرب

  •  توسعه و اصلاح شبکه آب ، نصب و استانداردسازی تعداد حدود 400 انشعاب آب منازل اتوبوسرانی در منطقه کوی نورآباد زرگان (وجود انشعابات غیر مجاز آب در این منطقه مراتب پیگیری مستقیم مدیر عامل محترم شرکت را به همراه داشته و  حداکثر تا پایانمرداد ماه سال جاری استانداردسازی ها به پایان خواهد رسید)

  •  ترمیم خط شبکه آب اصلی به قطر 200 میلیمتر واقع در منطقه پیچ کارون مقابل ایستگاه اتوبوس . 

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار