شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 209 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه سوداگر مرگ در شهرستان اندیمشک خبرداد.
 
سردار‌ ‌محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: در پی تبادل اخبار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، با ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان در انتقال مواد از یکی از استان‌های جنوبی کشور به شهرستان اندیمشک مطلع شدند ‌که بلافاصله موضوع به صورت ویژه جهت کشف مواد مخدر در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
 
وی افزود: چند اکیپ عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اندیمشک و ماموران انتظامی این شهرستان، ‌پس از هماهنگی با مقام قضایی و مستقر شدن در محورهای مواصلاتی شهر اندیمشک به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.
 
اسحاقی ادامه داد: ‌ماموران پس از ساعت‌ها تلاش، یک دستگاه خودرو سمند سفید رنگ حامل مواد مخدر را شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز طولانی موفق به توقیف خودرو شدند و راننده نیز دستگیر شد.
 
فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد:‌ ماموران در بازرسی از خودرو مقدار 209 کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.
 
وی با اشاره به شناسایی دیگر اعضای باند گفت: ‌با هماهنگی قضایی بلافاصله در یک عملیات غافلگیرانه دو قاچاقچی تحویل گیرنده مواد مخدر نیز به همراه یک دستگاه خودرو پژوه 405 دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد:‌ سه سوداگر مرگ دستگیرشده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی راهی مراحل قضایی شدند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار