شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵
امام‌جمعه شهرستان هندیجان گفت: از علی گلمرادی نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی رایحه خوش‌خدمت به مشام می‌رسد بابت نطق جسورانه و شجاعانه نماینده ما در صحن علنی مجلس صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی شمیل پور در گفت‌وگو با خبرنگار ما در بندر هندیجان، اظهار داشت: به‌عنوان یک ورزشکار معضلات و مشکلات فراوانی را در بخش ورزش هندیجان مشاهده می‌کنم.
وی افزود: مدیران پروازی صنعت پتروشیمی، هندیجان را بخشی از منطقه بدانند، هندیجان باید در شورای راهبری صنایع پتروشیمی عضویت پیدا کند، مجوز این مسئله را از تهران گرفته‌ایم اما در ماهشهر موانعی ایجاد می‌شود.

امام‌جمعه هندیجان گفت: در بخش صید و صیادی مشکلات فراوانی وجود دارد موانع قانونی باید اصلاح و برطرف شود جوانان هندیجان از بیکاری رنج می‌برند و از ظرفیت شرکت‌های پتروشیمی همچون بوعلی سینا برای مشکل بیکاری جوانان منطقه استفاده شود.

شمیل پور عنوان کرد: مسئولی که عرضه کار کردن ندارد، استعفا دهد و از مسئولیت خود کنار برود. مردم دست‌به‌دست هم داده و از نماینده و فرماندار حمایت کنند و برای توسعه و پیشرفت شهرستان و رفع مشکلات گام بردارند، مردم خودشان دنبال احقاق حقشان بروند و از مسئولین بخواهند کار کنند مردم ساکت ننشینند طومار و درخواست بدهند برای حل مشکلاتشان حق گرفتنی است دادنی نیست.

وی اشاره کرد: هندیجان با مشکل آب شرب و آب کشاورزی روبه‌رو است و با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند توصیه می‌کنم در مصرف آب توجه زیادی صورت گیرد.

شمیل پور در پایان گفت: سیاست‌ها باید اصلاح شود و استخدام‌ها در صنایع پتروشیمی بومی شود از به‌کارگیری مدیران پروازی نیز جلوگیری به عمل آید تا مشکلات و معضلات بیکاری جوانان منطقه به‌زودی برطرف شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار