اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴

علی جنتی گفت: بعضی وقت‌ها وقتی می‌گوییم فیلم ارزشی یا دینی بسازیم فکر می‌کنند اگر جانمازی در فیلم پهن باشد، کسی قرآن دستش باشد یا نماز بخواند یعنی فیلم دینی است ولی مهم این است که یکسری فضائل اخلاقی که قرآن و اسلام بر آن‌ها تاکید دارند مورد اشاره و تاکید باشد.

وزیر ارشاد که همزمان با روز خبرنگار در ایسنا حاضر بود، در پاسخ به این سوال که فیلم «لانتوری» را پیش از این فیلمی قرآنی نامیده بود و اکنون استقبال مخاطبان را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت: چند ماه قبل گفته بودم که در فیلم‌هایمان بایستی به بعضی از مسائلی که در قرآن آمده توجه کنیم چون بعضی وقت‌ها وقتی می‌گوییم فیلم ارزشی یا دینی بسازیم فکر می‌کنند اگر جانمازی در فیلم پهن باشد، کسی قرآن دستش باشد یا نماز بخواند یعنی فیلم دینی است ولی مهم این است که یکسری فضائل اخلاقی که قرآن و اسلام بر آن‌ها تاکید دارند مورد اشاره و تاکید باشد.

جنتی ادامه داد: در بخشی از فیلم «لانتوری» هم بر روی این نکته تاکید شده و این ارزشمند است، بنابراین فیلم‌سازان ما باید بیشتر روی این موضوع دست بگذارند و کار کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فیلم «لانتوری» ممکن است اشکالاتی هم داشته باشد ولی در مجموع آن را مثبت می‌بینم و مشکل خاصی ندارد. من این فیلم را قبلا دیده‌ام، مجوز هم دارد و مشکل خاصی ندارد. این روزها هم می‌بینیم که استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، فیلم «لانتوری» رضا درمیشیان که این روزها در سینماها به نمایش درآمد و  در اولین روزهای نمایشش طبق اعلام پخش‌کننده رکورد فروش زد، روایتی از عشقی است که به جنون می‌رسد و به ماجرای یک اسیدپاشی خانوادگی و عشقی اشاره دارد که به موضوع قصاص و بخشش هم در آن پرداخته می‌شود.

برچسب ها: لانتوری
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار