شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳
 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از استقرار پاسگاه شناور انتظامی در رودخانه دز خبر داد و گفت:با استقرار این پاسگاه تردد قایق ها و هرنوع شناور دیگر در رودخانه دز کنترل می شود.

تردد قایق های موتوری در رودخانه دز در فصل شنا موجب بروز حوادث برای شهروندان و گردشگران شده و برخی ناهنجاری های اجتماعی را نیز موجب شده است.

به گزارش ایرنا سرهنگ علی الهامی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه تامین امنیت اخلاقی را یکی از اولویت های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود:در این راستا و بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی دزفول ساماندهی ساحل رودخانه دز در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود:شهرستان دزفول با وجود رودخانه دز ، ساحل زیبا و نیز بوستان های ساحلی از ظرفیت خوبی در زمینه جذب گردشگر برخوردار است اما نباید اجازه داد عده ای نظم و امنیت اخلاقی این شهر را مختل کنند.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه تامین امنیت ساحل و رودخانه دز نقش مهمی در درآمد زادیی این شهرستان دارد اظهار کرد: نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات و امکانات موجود طرح ساماندهی قایق ها و شناورها در رودخانه دز را آغاز کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول اظهار کرد:هفته گذشته مناطق گردشگری دزفول از جمله چال کندی مورد بازدید قرار گرفت و تدابیر لازم برای تامین امنیت اجتماعی و اخلاقی این مناطق در دستور قرار گرفت ضمن اینکه 48 فروند قایق و شناور در رودخانه دز شناسایی شده و برای آنها پلاک صادر گردید تا تردد آنها در رودخانه دز کنترل شود.

سرهنگ الهامی با بیان اینکه تنها چهار نفر از سکانداران قایق های موتوری در رودخانه دز دارای مجوز تردد می باشند افزود: سایر سکانداران قایق های موتوری نیز باید نسبت به اخذ مجوز تردد اقدام کنند در غیر اینصورت از تردد آنها در رودخانه دز جلوگیری خواهد شد.

دزفول با وجود رودخانه دز ، بوستان های ساحلی و نیز مناطق طبیعی در بخش سردشت و شهیون از جمله شهرهای گردشگر پذیر کشور می باشد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار