اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان:
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی برای هر دستگاهی است که عملکرد خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه هفته دولت در استان خوزستان ، فرج اله خبیر سه شنبه در نشست کمیته های برگزاری نمایشگاه هفته دولت در سرسرای جلسات استانداری  اظهار کرد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که دستگاه ها ارتباط مناسبی با مردم داشته باشند و مسائلی که ضروری می دانند به مردم منتقل کنند.

وی افزود: روابط عمومی ها نیز باید در فعالیت های خود کاری کنند که مردم کارهای این دولت و دستگاه های اجرایی را درک کنند و بدانند که دستگاه ها خدمتگزار آنها هستند. خبیر گفت: در نمایشگاه امسال باید مشارکت فعال در برگزاری و ارائه دستاوردهای دولت و تبیین مسائل برای مردم استان داشته باشیم که به ایجاد تعامل بین مردم و دولت کمک شود.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان با بیان اینکه دولت یازدهم در سطح کلان کارهای بزرگی انجام داده است، تصریح کرد: دولت یازدهم در شرایطی سکان اداره امور مملکت را در دست گرفت که آشفتگی شدید در حوزه های مختلف بین المللی و داخلی در کشور و مشکلاتی بین قوای نظام وجود داشت.

وی بیان کرد: انضباط مالی از مسائل مهمی است که دولت در دستور کار خود قرار داد و باید این امر در هفته دولت اطلاع رسانی شود. خبیر با اشاره به موفقیت برجام خاطر نشان کرد: شاید سوال بیشتر مردم این باشد که دستاوردهای آن چه شد و منتظر اثرات آن در زندگی خود هستند که باید گفت نتایج و آثار هر اتفاق و رویدادی را مدتی بعد باید دید و برجام نیز از این مورد مستثنی نیست.

وی افزد: پس از برجام فضایی در کشور فراهم شد که تولید نفت به چهار میلیون بشکه در روز رسید و رشد قابل توجهی در صنعت نفت داشتیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان اضافه کرد: در حوزه محیط زیست نیز باید توجه ویژه داشته باشیم و دستاوردها در این حوزه مشخص شوند.

خبیر گفت: رفتارهایی که دولت ها و بنگاه های اقتصادی با محیط زیست داشتند و دستاوردهایی از قبیل آبگیری سه حوضچه از پنج حوضچه تالاب هورالعظیم بیان شود.

وی تاکید کرد: در تبلیغات هفته دولت دستگاه ها هماهنگ باشند و از یک فرمت خاص استفاده کنند. معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: نوع خدمات رسانی به مردم نیز در هفته دولت مقداری متفاوت باشد و مردم متوجه این تغییر شوند.

همچنین در این نشست معاون  روابط عمومی و تشریفات استانداری اظهار کرد: در این نمایشگاه تاکید بر جذب حداکثری مخاطب و مردمی بودن نمایشگاه است که دستگاه ها باید به این امر دقت کنند.

هومن خورشید دبیر ستاد برگزاری نمایشگاه هفته  افزود: حضور سمن ها و نهادهای غیردولتی نیز در این نمایشگاه ضروری است. وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت یازدهم کم نبود و دستاوردهای مهم وارزنده ای داشته است، گفت: در حوزه دستاوردهای خارجی دولت، مسائل زیست محیطی، طرح 550 هزار هکتاری، طرح تحول نظام سلامت، حقوق شهروندی و مبارزه با فساد اداری و بانکی دولت موفق عمل کرده است و باید این موفقیت ها را به مردم نشان داد.

خورشید با اشاره به اینکه سه جشن در هفته دولت برگزار می شود، بیان کرد: این جشن ها با همکاری ارگان ها برگزار می شود و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در تامین گروه های هنری با ارگان ها همکاری می کند.

وی گفت: غرفه های نمایشگاه هفته دولت نیز در ابعاد 120، 72، 48 و 24 متری است که انتظار می رود ارگان ها در گرفتن غرفه های بزرگتر همکاری کنند.

خورسید همچنین با اشاره به آغاز کار ستاد اطلاع رسانی هفته دولت افزود: دستگاه های دولتی و کمیته های هفته دولت با این ستاد در ارتباط باشند و همکاری لازم را داشته باشند که بتوان اطلاع رسانی درست و مناسبی از هفته دولت و نمایشگاه و همایش این هفته داشته باشیم.
نمایشگاه هفته دولت از سوم تا هفتم شهریور ماه در محل نمایشگاه های بین المللی خوزستان برپا می شود.

همایش خوزستان و دولت یازدهم نیز در چهار روز برگزار می شود.

برچسب ها: هفته دولت ، خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار