افزون بر ويژگي هايي همچون گستردگي، قدمت و پيشگامي در توليد، سرمايه اصلي مناطق نفت خيز جنوب تربيت مديران و كارشناسان توانمند براي صنعت نفت كشور است.

"> معاون وزیر نفت: سرمايه اصلي مناطق نفت خيز جنوب تربيت مديران و كارشناسان توانمند است

شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۳

افزون بر ويژگي هايي همچون گستردگي، قدمت و پيشگامي در توليد، سرمايه اصلي مناطق نفت خيز جنوب تربيت مديران و كارشناسان توانمند براي صنعت نفت كشور است.

معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي نفت ايران گفت: افزون بر ويژگي هايي همچون گستردگي، قدمت و پيشگامي در توليد، سرمايه اصلي مناطق نفت خيز جنوب تربيت مديران و كارشناسان توانمند براي صنعت نفت كشور است.

مهندس احمد قلعه باني در آیین تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و کنونی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در اهواز، با اشاره به نقش كليدي اين شركت در تامين انرژي و اقتصاد كشور، افزود: انتظار مي رود اين شركت همچون گذشته علاوه بر وظايف ذاتي خود، در زمينه تربيت و پرورش نيروهاي متخصص براي ستاد و ساير شركت هاي زير مجموعه شركت ملي نفت ايران بيش از اين ايفاي نقش كند.

وي اظهار كرد: در اين ارتباط لازم است مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب با كمك مدير منابع انساني شركت ملي نفت ايران نسبت به جذب نيروهاي مستعد و آموزش آنها اقدام نمايد.

قلعه باني با تقدير از خدمات دكتر قلاوند در مدت تصدي مديرعاملي شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب، براي مهندس بورد در مسئوليت جديد آرزوي توفيق كرد.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران، دکتر قلاوند را از مدیران با تجربه، لایق و شایسته توصیف و اظهار کرد: به لحاظ نیاز ضروری به وجود وی در بخش اکتشاف، با هماهنگی و مذاکرات به عمل آمده، قرار شد ايشان به عنوان مدیر اکتشاف و عضو اصلی هیئت مدیره اين شركت انجام وظیفه کند.

وي گفت: مهندس بورد نيز از مديران توانمند و شايسته صنعت نفت است كه تجربه مديريتي در بخش هاي مختلف صنعت نفت از جمله مناطق نفت خيز جنوب را دارد.

در اين آيين مديرعامل پيشين شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در  گزارشي عملكرد اين شركت را در دوره مديريت خود ارايه داد.

دكتر هرمز قلاوند با تشكر از اعضاي هيئت مديره، مديران و روساي ستادي و مديران عامل شركت هاي تابع در تحقق اهداف و برنامه ها، گفت: تحقق 100 درصدي برنامه توليد، استفاده از فناوري هاي نوين ازدياد برداشت، افزايش شمار دستگاه هاي حفاري و كشف لايه هاي جديد نفتي و گازي در ميدان هاي زيلايي و آب تيمور از جمله موفقيت هاي حاصل شده در يك و نيم سال گذشته است.

در ادامه مديرعامل جديد شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در تشريح برنامه هاي خود، گفت: در بحث منابع انساني استفاده از تخصص و تعهد به عنوان ملاك شايسته‌سالاري، در زمينه توليد، رسيدن به حداكثر توليد با لحاظ كردن شرايط مخازن، در بخش پروژه ها شتاب بخشي در اجرا و اتمام و راه اندازي به موقع آنها و استفاده از ظرفيت هاي بالقوه داخلي از مهمترين برنامه هايش خواهد بود.

مهندس حميد بورد با اشاره به ظرفيت هاي انجام كارهاي كلان در مناطق نفت خيز جنوب تاكيد كرد: در تحقق برنامه هاي وزارت نفت و شركت ملي نفت ايران از تمام ظرفيت ها استفاده مي كند.

مديرعامل شركت ملي نفت ايران كه عصر سه شنبه به مناطق نفت خيز جنوب سفر كرده بود، در گام نخست از پروژه توسعه ميدان جفير بازديد به عمل آورد.

قلعه باني همچنين صبح چهارشنبه در شانزدهمين نشست كميته عالي مديريت بحران شركت ملي نفت ايران كه به ميزباني شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در اهواز برگزار شد حضور يافت.

بازديد از بيمارستان بزرگ نفت اهواز با حضور دكتر كيان رئيس سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آخرين برنامه قلعه باني در سفر به خوزستان بود.

 



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار