شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶
قهرمانی خوزستان در مسابقات دو امدادی دانش‌آموزان کشور و برگزاری نخستین دوره غواصی در اهواز از مهمترین عناوین اخبار کوتاه ورزشی در استان خوزستان است.

 برای نخستین‌بار از سوی هیئت نجات غریق و غواصی خوزستان کلاس غواصی در دو بخش آقایان و بانوان در کلانشهر اهواز برگزار خواهد شد.

‌کلاس بخش آقایان از 27 تا 29 مردادماه و کلاس بخش بانوان از 30 مردادماه تا 1 شهریورماه زیرنظر امیرحسین فروغ، رییس کمیته غواصی کشور در اهواز برگزار می‌شود.

این کلاس در استخر دانشگاه علوم پزشکی اهواز و همچنین آب‌های آزاد دزفول برگزار می‌شود و شرکت در آن برای عموم آزاد است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این کلاس می‌توانند روزهای زوج از ساعت 9 صبح تا یک ظهر و روزهای فرد از ساعت 17 تا 19 به دفتر هیئت نجات غریق و غواصی خوزستان واقع در استخر شهید بابک معتمد در خیابان 14 پادادشهر اهواز مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره‌های 35542550 و 09302534966 تماس بگیرند.

حضور خوزستان در مسابقات رالی کشور

خوزستان در رقابت‌های قهرمانی اتومبیلرانی رالی کشور 21 مردادماه در شهر ساری استان مازندران برگزار خواهد شد حضور می‌یابد.

رضا نبوی به عنوان راننده و مهدی مکوندی به عنوان نقشه ‌خوان در کلاس 2000 حرفه ای به مصاف حریفان خود می‌روند.

قهرمانی خوزستان در مسابقات دو امدادی دانش‌آموزان کشور

برترین های دومین روز از مسابقات دو و میدانی دانش آموزان پسر مقطع ابتدایی کشور در شهرکرد معرفی شدند.

در برگزاری این دوره از مسابقه ها 132 دانش آموز پسر مقطع ابتدایی از 23 استان کشور در 11 رشته ورزشی رقابت کردند که در رشته دو امدادی ورزشکاران استان های خوزستان قهرمان شدند و تیم‌های فارس و هرمزگان دوم سوم شدند.

مقام پنجمی تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانش‌آموزی

مسابقات تنیس روی میز المپیاد ورزشی دانش‌آموزی کشور در بخش پسران و در مقطع متوسطه اول در قم به انجام رسید و در بازی‌های انجام شده تیم تنیس روی میز تهران موفق شد عنوان قهرمانی بخش تیمی را از آن خود کند.

در این مسابقات تیم استان خوزستان که در مرحله یک چهارم نهایی از دور رقابت‌ها حذف شده بود به مقام پنجم دست یافت.

جودوکار خوزستانی در اردوی پارالمپیک

سیدامید نوری‌جعفری، ورزشکار خوزستانی در دوازدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی جودو نابینایان و کم‌بینایان شرکت خواهد کرد.

حمزه ندری، حامد علیزاده، عباس سربخش، علی ارسطویی و سعید نفیسی دیگر جودوکاران دعوت شده به این اردو هستند.

این اردو از روز 22 مردادماه در تهران آغاز شده و تا اول شهریورماه نیز ادامه دارد.

برگزاری مسابقات پرورش‌اندام خوزستان

ورزشکاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی فیزیک، پرورش‌اندام کلاسیک و پرورش‌اندام باشگاه‌های خوزستان با یکدیگر رقابت خواهند کرد؛ ‌این مسابقات در اهواز برگزار می‌شود و  تیم منتخب آن به رقابت‌های قهرمانی کشور که سوم و چهارم شهریورماه برگزار می‌شود، اعزام خواهد شد.

ورزشکاران در رشته فیزیک در پنج رده قدی رده سنی بزرگسالان، در رشته پرورش اندام کلاسیک در پنج رده قدی و وزنی رده سنی بزرگسالان و در رشته پرورش اندام به صورت وزنی و در رده‌های سنی جوانان بزرگسالان و پیشکسوتان با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

به گفته رییس کمیته پرورش اندام کلاسیک، فیزیک و پرورش اندام هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان،‌ در این مسابقات تیم‌های مطرحی از جمله اهواز، شوشتر، اندیمشک، ‌دزفول، آبادان و خرمشهر حضور خواهند داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار