اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۵۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
جمال درویش در نشست هم اندیشی اعضای حزب اعتمادملی مسجدسلیمان: جامعه ما از لحاظ تحزب دوران کودکی خود را میگذراند / هر کس خودش را اصلاح طلب میخواند و مدعی می شود/ از هم اکنون کاندیداهای خودمان را مشخص کنیم+ تصویر
در این نشست ساسان اشکش دبیر حزب در شهرستان مسجدسلیمان و اعضاء این حزب هر یک دیدگاههای خود را درباره مشکلات شهرستان...
 

شوشان: نشست هم اندیشی این هفته حزب اعتمادملی مسجدسلیمان با حضور جمال درویش دبیراستانی این حزب برگزار شد.

 
به گزارش شوشان: ، در این نشست ساسان اشکش دبیر حزب در شهرستان مسجدسلیمان و اعضاء این حزب هر یک دیدگاههای خود را درباره مشکلات شهرستان و انتظارات خود از شورای مرکزی استان اظهار کردند.
 
در ادامه نشست ، دبیر حزب اعتمادملی منطقه خوزستان بیان کرد: چنین جنب و جوش و شور و شوقی که در میان شعب شهرستانی حزب وجود دارد جای خوشحالی است اما این مشکلات طبیعی است چون جامعه ما از لحاظ تحزب دوران کودکی خود را میگذارند هرچند خوشبختانه در این دوره نسبت به 10 سال پیش که اعتماد ملی تازه تاسیس شده بود اقبال مردم به سوی احزاب سیاسی  بیشتر است.

جمال درویش با اشاره به 14 مرداد روز امضاء قانون مشروطیت گفت: شما بختیاریهای غیور و سلحشور در انقلاب مشروطه نقش بی بدیلی داشتید. قانون و مجلس قانونگذاری دو ره آورد مهم انقلاب مشروطیت بود اما چرا 91 سال پس از پیروزی انقلاب مشروطه در سال 1376 آقای خاتمی رئیس جمهور میشود و باز از لزوم حاکمیت قانون سخن میگوید؟ شاید محمد علیشاه قاجار با برخوردی که در صدر مشروطیت  با مشروطه خواهان و مجلس کرد میخواست به ملت ایران بگوید ای ملت ایران راهی که پیش گرفته ای (تسلیم شدن اراده های فردی در برابر قانون )راه آسانی نیست هنوز باید هزینه بدهید. یکی از شعارها و خواسته های مهم اصلاح طلبان هم قانونمندی است.

وی گفت: بی حوصلگی و کم صبری  یا اجتناب از پرداخت هزینه سنگین موجب میشود ملت ما میوه ها را قبل از اینکه برسند از درخت بچیند ! میوه مشروطه نارس چیده شد و مردم به کتاب قانون و مجلس قانع شدند اما نهادینه شدن قانون در جامعه به صبر و حوصله و زمان بیشتری نیاز داشت که متاسفانه عملی نشد.

وی افزود: در مورد اصلاحات هم اولا ابهام فراوان است از جمله اختلاف بر سر معنای اصلاحات و مقصد نهایی جریان اصلاحات  لذا می بینیم همه جور آدم وارد این اتوبوس میشود و هر کس خودش را اصلاح طلب میخواند و مدعی میشود و انتظار دارد که او را حمایت کنند تا بر فلان مسند و بهمان موقعیت برسد در صورتی که اصلاح طلب واقعی بیشتر به دادن هزینه فکر میکند نه رسیدن به غنائم چون هنوز پیروزی کسب نشده که غنیمتی باشد. مادامی که روح جمعی بر ما حاکم نشده و هر کس فقط خودش را می بیند و به منافع خودش فکر میکند جامعه مدنی تحقق پیدا نخواهد کرد.

دبیر حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان در ادامه افزود: بجای گله مندی از شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در انتخابات گذشته باید به انتخابات پیش رو یعنی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری بیندیشیم و از هم اکنون کاندیداهای خودمان را مشخص کنیم.

 وی با اشاره به اینکه به نظر نمی رسد که مکانیسم انتخابات گذشته برای شوراهای اسلامی بکار گرفته شود، اظهار کرد: کثرت نامزدهای شوراها به حدی است که امکان دخالت مستقیم شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان در امور شهرستانها را غیر ممکن میکند در هر حال از حالا نمیشود قضاوت کرد ولی احزاب اصلاح طلب هر شهرستان باید با همدیگر نشستهای مشترک داشته باشند و مثل یک حزب واحد عمل کنند در حقیقت در کشور ما دو جناح در حکم دو حزب بزرگ هستند و احزاب هر جناح اختلاف اساسی با همدیگر ندارند.

گفتنی است در این نشست سیامک کرویی مسوول کمیته مالی حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان نیز حضور داشت.



 




comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
comment
0
0
comment مقتدایی رو نابود کردی
بسه
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار