شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان همچنین گفت: دکتر محمدرضا صادقیان متخصص چشم و مسؤول کمیته درمان سازمان بسیج خوزستان نیز در این جلسه در خصوص درمان و مشکلات مربوطه مطلبی ارائه داد.
جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان از موافقت استاندار این استان با عضویت بسیج جامعه پزشکی استان در شورای سلامت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، صبح امروز جلسه شورای بسیج جامعه پزشکی خوزستان با استاندار خوزستان تشکیل شد.

عبدالنبی عبیداوی در حاشیه برگزاری این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: در این جلسه دکتر یاور شاه‌ولی رئیس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گزارشی کامل از برنامه‌های اجرایی بسیج جامعه پزشکی استان از سال 83 تا 95 ارائه داد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان همچنین گفت: دکتر محمدرضا صادقیان متخصص چشم و مسؤول کمیته درمان سازمان بسیج خوزستان نیز در این جلسه در خصوص درمان و مشکلات مربوطه مطلبی ارائه داد.

عبیداوی ادامه داد: صادقیان نیاز مبرم بیمارستان صحرایی برای مناطق کم برخوردار و محروم را ضروری دانست و از استاندار خواست که چنین بیمارستانی در این مناطق راه‌اندازی کند.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان ادامه داد: غلامرضا خاتمی‌نیا عضو شورای بسیج جامعه پزشکی خوزستان نیز در این جلسه ضمن اشاره به حوزه درمان و پژوهش از استاندار خوزستان درخواست عضویت بسیج جامعه پزشکی در شورای سلامت را خواستار شد.

عبیداوی همچنین گفت: در ادامه جلسه منصور سلطان‌زاده متخصص بیهوشی نیز در خصوص مهاجرت نیروی‌های متخصص استان در اثر عواملی همچون بدی آب و هوا، امنیت مطلبی عنوان کرد و از استاندار خوزستان خواست تا امکانات رفاهی و درصدی از بودجه استان را صرف پژوهش قرار دهند چرا که متاسفانه در سال‌های گذشته بیش از 90 درصد بودجه را به دانشجویان خارج از استان اختصاص یافته بود.

به گزارش فارس، استاندار خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از بسیج جامعه پزشکی خوزستان، بسیج را سرمایه ملی دانست و افزود: به فرموده امام (ره) بسیج شجره طیبه است و عنوان بسیجی یکی از زیباترین، جامع ترین، پرارزش ترین و جذاب ترین اسم هاست.

غلامرضا شریعتی بسیج جامعه پزشکی را یکی از زیر شاخه‌های تخصصی حوزه سلامت و جزو تکالیف دولت‌ها دانست و افزود: تاکنون دولت جمهوری اسلامی ایران در بحث مسائل بهداشت و درمان موفق عمل کرده است.

وی در رابطه با عضویت بسیج جامعه پزشکی خوزستان در شورای سلامت موافقت کرد و مقرر شد یک نفر از بسیج جامعه پزشکی به استانداری معرفی شود.

شریعتی همچنین از آمادگی کامل استانداری خوزستان در همکاری با بسیج جامعه پزشکی خوزستان خبر داد و افزود: در زمینه احداث بیمارستان صحرایی بررسی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به ساخت و توسعه بیمارستان‌های شفا، تنفسی استان و سوختگی، گفت: در این زمینه پیگیری‌های لازم در حال انجام است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار