اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲
دستیار و مشار ارشد فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان فرا منطقه ای بدنبال مدیریت و تحریک برخی از کشورهای عربی برای دخالت و ترویج ناامنی در منطقه جنوب شرق ایران هستند.
 دستیار و مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا گفت: دشمنان فرا منطقه ای بدنبال مدیریت و تحریک برخی از کشورهای عربی برای دخالت و ترویج ناامنی در منطقه جنوب شرق ایران هستند.

به گزارش فارس سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری در بازدید میدانی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه جنوب شرق کشور و در دیدار با فرماندهان و مسولان این قرارگاه با اشاره به تلاش های این قرارگاه در برقراری امنیت منطقه جنوب شرق گفت: قرارگاه قدس مجاهدت ها و فداکاری های بسیاری در برقراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور داشته است و فرماندهی نیروی زمینی سپاه تدابیر و فرماندهی ارزشمندی در این زمینه داشته است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: مهمترین کاری که در این قرارگاه بایستی انجام پذیرد، تشخیص راهبردی ریشه های ناامنی در منطقه و تغییرات در راهبردهای دشمنان داخلی و خارجی است و از دیگر موارد دارای اهمیت افزایش آمادگی های عملیاتی برای برخورد با انواع شرارت‌ها و ناامنی ها که عمدتا از کشورهای پیرامونی به این منطقه می‌رسد است.

وی افزود: دشمنان فرا منطقه ای مثل آمریکایی‌ها و صهیونیست ها بدنبال مدیریت و تحریک برخی از کشورهای عربی برای دخالت و ترویج ناامنی در منطقه جنوب شرق ایران هستند که با هوشیاری سازمانها و نهادهای اطلاعاتی و آمادگیهای عملیاتی نیروهای سپاه پاسداران تابحال خنثی شده است، اما ممکن است این شرارت‌ها ادامه پیدا کند.

فرمانده سابق کل سپاه تصریح کرد: با وجود امنیت بسیار خوب استان سیستان و بلوچستان و وجود مردمی صبور و شریف و نجیب، لازم است دولت جمهوری اسلامی ایران در برنامه ششم توسعه توجه بیشتری نسبت به رفع محرومیت و ایجاد اشتغال و احداث راه آهن چابهار-زاهدان مشهد و همچنین توسعه سواحل دریای عمان و کارخانجات مختلف، متناسب با نیازمندیهای مردم استان و تامین آب برای شهرهای بزرگ نماید و در این جهت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت لازم را بعمل آورد.

سرلشکر صفوی با اشاره به گره خوردن مسائل جامعه با مسائل امنیتی گفت: مسائل اجتماعی و اقتصادی و عدم توسعه یافتگی استان سیستان و بلوچستان ارتباط مستقیمی با مسائل امنیتی و دفاعی دارد و مسائل اجتماعی و فرهنگی با مسائل امنیتی گره خورده است و در خصوص استان سیستان و بلوچستان متاسفانه علیرغم آنکه امنیت برقرار شده اما توسعه همگام با امنیت پیش نرفته است.

دستیار و مشاور ارشد فرمانده معظم کل قوا با اشاره به خدمات سپاه در استان سیستان و بلوچستان گفت: یکی ازبزرگترین خدمات، محرومیت زدایی توسط سپاه در استان سیستان و بلوچستان است.

وی با اشاره به ظرفیت های مختلف استان افزود: بایستی از ظرفیت و پتانسیل استان در جذب گردشگر داخلی و خارجی استفاده کرد.

برچسب ها: توطئه ، ناامنی ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار