شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
مرجع تقلید شیعیان جهان:
مرجع تقلید شیعیان جهان گفت: آثار خیریه بزرگی از پیشینیان در شیراز وجود دارد و این شهر همیشه مرکز نیکوکاری بوده است.
  آیت‌الله‌ ناصر مکارم شیرازی در پیامی تصویری به همایش خیرین و حامیان توسعه فرهنگ قرآن کریم اظهار داشت: آثار خیریه بزرگی از پیشینیان در شیراز وجود دارد که باید به روان آنان درود فرستاد.

وی افزود: حالا نوبت ما است که آثاری از خود برای آیندگان به‌جا گذاریم تا فرزند صالحی برای پدران خود باشیم.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نحوه شکل‌گیری مجموعه فرهنگی مذهبی خاتم‌الأنبیا در شیراز یادآور شد: دارالقرآن غدیر این مجموعه در حال گسترش، تاکنون 10 هزار نفر را تربیت‌ کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اعلام آمادگی استاندار وقت فارس در دو سال پیش برای تأمین اعتبار احداث بخشی از مجموعه خاتم‌الأنبیا ترجیح دادیم که هزینه ساخت آن از محل کمک‌های خیرین انجام گیرد.

آیت‌الله‌ مکارم شیرازی با اشاره به مسجد، تالار یک‌هزار و 200 نفره و خانه‌های در شرف احداث اساتید این مجموعه تصریح کرد: خیرین شیرازی در تکمیل این مجموعه سهیم شوند.

در این همایش همچنین مسؤول مجتمع فرهنگی مذهبی خاتم‌الأنبیا در سخنانی گفت: این مجتمع 15 سال پیش به همت مرجع دوراندیش آیت‌الله مکارم شیرازی باهدف گسترش فرهنگ قرآنی تاسیس شده است.

حجت‌الاسلام محمد شریفانی اضافه کرد: 10 مجموعه شامل مسجد، حوزه‌های علمیه الغدیر، مراکز پژوهشی، آموزشی به عنوان زیر مجموعه و مدارس از مهد تا دبیرستان در زمره اهداف آینده آن است.

وی افزود: 17 نفر از چهره‌های آبرومند حوزه و دانشگاه استان فارس با دارلقران الغدیر مجتمع خاتم‌الأنبیا همکاری دارند.

برچسب ها: شیراز ، نیکوکاری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار