شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۳

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طور کامل به مشکلات موجود در وزارت جهاد کشاورزی واقف است و به این دلیل به این مشکلات رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، عباس پاپی‌زاده اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به مشکلات موجود در حوزه کشاورزی کشور احاطه کامل دارد و به این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات در حوزه کشاورزی کشور مدیریتی است، افزود: به طور کلی مجلس به این نتیجه رسید که بخش کشاورزی از نظر مدیریتی، برنامه و عملکرد مشکل دارد و در این باره به مشکلات رسیدگی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلات بخش کشاورزی را فلج کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکلات زیادی گریبان بخش کشاورزی را گرفته است و کشاورزان غرق در مشکلات هستند و برای معاش خود دچار مشکلات زیادی هستند.

پاپی‌زاده تاکید کرد: مجلس برای حل مشکلات فعلی بخش کشاورزی تصمیم گرفت که اقدامی به نفع مصالح کشور انجام دهد و در این باره اصلی‌ترین اتفاقی که باید در حوزه کشاورزی رخ دهد مدیریتی است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس سعی می‌کند تا مشکلات بخش در سطح کلان حل شود اما وزارت جهاد کشاورزی در مدیریت کلان و سکانداری نیز مشکلاتی دارد که به آن رسیدگی خواهد شد و نمایندگان مجلس به سادگی از این مشکلات نمی‌گذرند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش زیادی شده است تا مشکلات در این حوزه برطرف شود ولی به دلیل کاستی‌های فراوانی در این حوزه مشکلات کاهش پیدا نکرده است و باید تلاش کنیم تا در اسرع وقت این مشکلات بررسی و رفع شود.

پاپی‌زاده افزود: اصلی‌ترین صنعتی که در خوزستان امکان توسعه دارد کشاورزی است و به این دلیل نمایندگان خوزستان در این باره بسیار حساس و با دقت نظر مشکلات این حوزه را بررسی و دنبال می‌کنند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار