شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
رئیس مؤسسه آموزش عالی فنی کارون از اضافه شدن 6 رشته به این مؤسسه در سال تحصیلی جدید خبر داد.
 
دکتر محمد رعایایی با اشاره به تأسیس مؤسسه آموزش عالی فنی کارون در سال 86، اظهار کرد: امروز 2 هزار و 500 دانشجو در 20 رشته مختلف در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این مؤسسه تحصیل می‌کنند و تاکنون بیش از 2 هزار نفر در رشته‌های مختلف فارغ‌التحصیل شده‌اند.
 
وی افزود: امسال در 2 رشته مهندسی برق گرایش قدرت و مهندسی IT گرایش شبکه در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار دانشجو پذیرش می‌شود؛ در مقطع کارشناسی نیز رشته‌های نقشه‌برداری و مهندسی صنایع و در مقطع کاردانی نیز 2 رشته جدید به دانشگاه اضافه شده است.
 
رئیس مؤسسه آموزش عالی فنی کارون در خصوص پذیرش رشته‌های بدون آزمون این مؤسسه، گفت: پذیرش می‌توانند در تمام رشته‌های کاردانی و کاشناسی موجود در مؤسسه بدون کنکور انجام می‌شوند اما متقاضیان ابتدا باید به سایت سازمان سنجش و سپس به سایت مؤسسه مراجعه و ثبت‌نام کنند.
 
رعایایی با بیان این‌که به دنبال گسترش دانشگاه هستیم، تصریح کرد: اخیراً تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه شهید چمران امضا شده است تا از استادان این دانشگاه در این مؤسسه نیز استفاده شود؛ همچنین در حال خریداری زمین 10 هکتاری در ساحل شرقی کارون برای انتقال محل مؤسسه هستیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار