اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۴:۵۴

روزنامه فرهنگ جنوب در ستون ویژه های خود نوشت : اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان نوروزی متفاوت از سال های گذشته را تجربه کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی میرمحمدی سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت : سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام نوروز مراسم متفاوتی از جمله طرح آرامش بهاری را در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار کرد. میرمحمدی گفت : تعداد 3 میلیون و 700 هزار نفر از 28 اسفند90 تا 14 فروردین 91، زیارت بقاع متبرکه را برای سپری کردن ایام تعطیلات نوروزی برگزیده بودند که آماری کم سابقه در سال های اخیر می باشد. میرمحمدی بیان داشت : آماده سازی بقاع برای زائران، برپایی نمایشگاه های حجاب و عفاف و آرامش بهاری، کودک و احکام، برپایی نماز جماعت در بقاع متبرکه، چاپ270 بنر در سطح استان، برپایی 17 دفتر پاسخگویی در بقاع شاخص متبرکه، چاپ 35 هزار و 500 بروشور، برگزاری مراسم تحویل سال نو در20 بقعه شاخص استان، دعوت از مداحان کشوری، برگزاری ادعیه، دعوت از حاج مهدی منصوری مداح مشهور کشوری برای قرائت دعای کمیل در شوش و اولین دعای ندبه در بقعه علی بن مهزیار، برپایی خیمه های معرفت با حضور کارشناسان مذهبی جهت پاسخگویی به شبهات و سئوالات، استفاده از 470 خادم افتخاری در قالب طرح آرامش بهاری، میزبانی از مبلغان اعزامی از قم از جمله اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان در ایام نوروز سال جدید را تشکیل می دهد.

میرمحمدی خدمت‌رسانی مطلوب و ایجاد رضایت و علاقمندی در میان مردم و جوانان به آستان مقدس امامزادگان و زیارت، استفاده از ظرفیت تعطیلات نوروزی و برنامه‌ریزی برای تبدیل کردن بقاع به قطب‌های فرهنگی،‌ تقویت باورهای دینی و معارف اسلامی و ارتقاء سطح فکری و فرهنگی مردم و زائران نوروزی را از اهداف طرح آرامش بهاری در ایام تعطیلات نوروزی سال جدید عنوان کرد.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار