شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۶۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
4شهرک صنعتی شماره پنج اهواز جایش مناسب نیست چرا سنگ بنایی جای که کج گذاشته شده را اصرار دارید کج بالا برود؟
  مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: شهرک صنعتی شماره پنج اهواز جایش مناسب نیست چرا سنگ بنایی جای که کج گذاشته شده را اصرار دارید کج بالا برود؟

احمدرضا لاهیجان زاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان عصر سه شنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری خوزستان در محل استانداری، اظهار کرد: اگر صنعت در این منطقه مستقر شود کل مجوز فرودگاه اهواز نیز مشکل دار می شود.

وی افزود: ابتدا باید مشکل حریم شهرک صنعتی شماره پنج برطرف شود. وقتی این مشکل حل شد می توانید در مدت 24 ساعت مجوزش را بگیرید. 

وی گفت: بخشی از این شهرک در حریم شهر اهواز است و بخشی بیرون حریم است. سازمان محیط زیست اعلام آمادگی کرده تا به بخش بیرون حریم مجوز بدهد که در این مرحله مشکل بیش از 200 هکتار آن حل می شود. 

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان بیان کرد: حتی اگر مساله شهرک نیز حل شود اما احداث واحد فولاد حتی در بیرون از حریم شهر در این شهرک مساله دارد. نکته دیگر اینکه در این شهرک به جز احداث واحد فولاد هیچ کار دیگری نشده است. 

لاهیجان زاده در ادامه گفت: بسیاری از سدهایی که در دولت گذشته مجوز گرفتند ـ نزدیک به 60 سد ـ مجوزشان ابطال شد حتی بعضی از آنها تا 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشتند؛ احداث شهرکی به این بزرگی که به کلانشهر اهواز چسبیده است مناسب نیست. آن را خارج از حریم شهر ببرید و به جای 300 هکتار مجوز هزار هکتار بگیرید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار