مخالفان طرح پزشک خانواده در خوزستان / تغییرات قریب الوقوع در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور/ برخوردی ناشایست با یک خبرنگار با سابقه خبرگزاری / پورفرخی جلوی برکناری خود را گرفت

"> از مخالفان طرح پزشک خانواده تا تغییرات در دانشگاه جندی شاپور
شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲

مخالفان طرح پزشک خانواده در خوزستان / تغییرات قریب الوقوع در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور/ برخوردی ناشایست با یک خبرنگار با سابقه خبرگزاری / پورفرخی جلوی برکناری خود را گرفت

طرح پزشک خانواده برای اجرا مخالفانی جدی در بین پزشکان یافته است. آنها هزینه های طرح را بالا دانسته و خواهان اصلاح تعرفه ها هستند و بعضن عنوان می کنند طرح برای پزشکان به لحاظ مالی به صرفه نیست.

* برخی منابع خبر از تغییرات قریب الوقوع در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور می دهند. گویا یکی از گزینه ها برای تصدی مدیریت دکتر مطلق است.

* یکی از مسئولان استان در حاشیه کارگروه صادرات غیر نفتی برخوردی ناشایست با یک خبرنگار با سابقه خبرگزاری ایرنا داشته که متعرض و شروع کننده این مسئول پر پول! بوده است. محافل فعال مطبوعاتی قبل از فاز رسانه ای شدن خواهان دلجویی این مسئول از همکار خبرنگار شده اند که گویا مسئله در حال انجام است.

* میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز به ذکر خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداخت که مواقعی پیش می آمد که ایت الله موسوی جزایری در یک روز بر 18 شهید نماز می خواندند و اکثر شهدا در قطعه شهدای بهشت اباد اهواز با لباس رزم دفن شده اند. شادی روح شان صلوات

* منصور کتانباف از یادگاران دوران دفاع مقدس و شهردار اهواز این روزها بخاطر نصب چند تندیس از شهدای خوزستانی و همرزمانش مثل شهید هاشمی و شهید بقایی در بولوار ساحلی مورد انتقاد محافل میراثی قرار گرفته است. خوب است دوستان میراثی بیش از این مته به خشخاش نگذارند و برای شهدا لااقل تخفیفی قائل شوند! عکس هایی که این دوستان با هنرمندی و هدف مندی تهیه کرده و منتشر نموده اند به گونه ای است که تندیس را جلوی پل ها قرار داده و از این زاویه نگریسته اند که گویا این دو تندیس تمام نمای پل ها را تحت الشعاع قرار داده اند. حساسیت خوب است اما انصاف قطعن بالاتر از آن است. این آب و خاک مدیون شهداست.

* حالا که صحبت میراث شد باز هم گفته می شود که پورفرخی مدیرکل حال حاضر و از فعالان ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد با نفوذ و تاثیری که در سازمان دارد جلوی حکم را گرفته. پورفرخی در روزی که برای معارفه اعلام شده بود سید محمد عبود زاده را به سمت روابط عمومی و افشین حیدری را به معاونت صنایع دستی منصوب کرده بود. گویا خیال آقا پرویز از همه جهات راحت است.

* پارک جزیره شادی اهواز بعد از 17 سال راه اندازی شده و با تمهید شهرداری اهواز به پارک خانواده تبدیل شده هر چند برخی فعالان نظیر خانم خیریه نیسی اعتقاد داشتند که بهتر است این پارک اختصاصی بانوان شود. یکی از سرمایه گذاران در پارک جزیره آقای ناصری است که دوچرخه هایی با چند زین آورده و پارک را تجهیز کرده که با استقبال شهروندان مواجه شده است. در عین حال از ما نشنیده بگیرید که عزیز دیگری نیز مدعی است که بهره بردار 99 ساله پارک جزیره طبق توافق نامه های قبلی با بنیاد شهید و شهرداری اهواز است.

* حاج قاسم حریزاوی از نیروهای فرهنگی اصولگرا و از اعضای علی البدل شورای سوم اهواز که در چند ماهه آخر برپایی شورای اهواز به ترکیب اعضای اصلی پیوست و در مدت مسئولیت نیز موجد تحولات مثبتی شد طبق برآوردهای صورت گرفته احتمالن به رقابت های انتخاباتی شورای چهارم ورود خواهد کرد.

* تعدادی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس برای ورود دکتر محسن رضایی به انتخابات ریاست جمهوری تمایل نشان می دهند. از سردار علی پور و سردار میرزاده فرمانده سابق بسیج مقاومت خوزستان در این جرگه نام برده می شوند. سردار میرزاده اخیرا مقاله ای برای نشریات صبح صادق، تابناک و شوشان نوشته اند با عنوان :«محسن رضایی چگونه فرمانده سپاه شد؟» که نوشتاری تحلیلی و جذاب می باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار