اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴
البته به‌خاطر این حادثه نیز از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم اما تحت هیچ شرایطی آب هیج مدرسه‌ای را قطع نکرده و نمی‌کنیم
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان این‌که تعامل ما با آموزش‌‌وپرورش 100 درصد است، از رفع مشکل قطع انشعاب آب مدرسه آزادی اهواز خبر داد و توضیحاتی در خصوص این ماجرا ارائه کرد.
 
پژمان کیماسی با اشاره به این‌که مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز همواره بر تعامل و همکاری با آموزش‌و‌پرورش تأکید دارند، اظهار کرد: آقای براتی دستور اکید داده‌اند که تحت هیچ شرایطی آب هیچ مدرسه‌ای قطع نشود و این موضوع را هم به‌صورت کتبی و شفاهی اعلام کرده‌اند.
 
وی با اشاره به ماجرای مدرسه آزادی اهواز و قطع انشعاب آب این مدرسه، افزود: تاکنون چنین اتفاقی پیش نیامده بود و این حادثه یک استثنا است؛ تعامل ما با آموزش‌وپرورش بسیار خوب است و اگر مدرسه‌ای نیز در بحث وصول مطالبات مشکل داشته باشد با اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه و یا اداره‌کل هماهنگی لازم در خصوص رفع مشکل آن انجام می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان این‌که وصول مطالبات را به بخش خصوصی واگذار کرده‌ایم، گفت: متأسفانه در ماجرای پیش‌آمده برای این مدرسه، پیمانکار مربوطه بدون هماهنگی اقدام به قطع انشعاب آب مدرسه کرده است که در پی اطلاع از آن آقای براتی دستور دادند به‌سرعت آب مدرسه وصل شود؛ اکنون آب این مدرسه وصل شده، لوله‌های آب نیز تعمیر و لوله‌های نو نصب شد.
 
کیماسی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدارس بابت آب بدهی دارند اما انشعاب آب این مدارس را قطع نمی‌کنیم و همواره تلاش کرده‌ایم که در تعامل با آموزش‌وپرورش مطالبات وصول شود زیرا وضعیت آموزش‌وپرورش برای ما کاملاً شفاف است و خود را در برابر دانش‌آموزان مسئول می‌دانیم.
 
وی تصریح کرد: البته به‌خاطر این حادثه نیز از شهروندان عذرخواهی می‌کنیم اما تحت هیچ شرایطی آب هیج مدرسه‌ای را قطع نکرده و نمی‌کنیم؛ این اتفاق نیز به‌دلیل عدم هماهنگی پیمانکار رخ داده است که در حال حاضر آب این مدرسه وصل شده و مشکلی وجود ندارد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار