اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
پیکر مطهر 60 شهید دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروندرود به آبادان منتقل می شود.
  معاون سیاسی اجتماعی این فرمانداری گفت: همزمان با هفته دولت و در سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیکر مطهر 60 شهید دفاع مقدس از طریق مرز آبی اروندرود به آبادان منتقل می شود.

به گزارش ایرنا مسعود رئوفی در جلسه هماهنگی ورود پیکر مطهر شهدا در فرمانداری ویژه آبادان افزود:بر اساس هماهنگی صورت گرفته پیکر این شهدا که به تازگی توسط گروه های تفحص در عراق پیدا شدند روز هشتم شهریور وارد بندر آبادان شده و مورد استقبال مردم و مسئولان شهری و استانی قرار خواهند گرفت.

وی اظهارکرد: پس از آیین استقبال در اسکله مسافربری بندر آبادان، پیکر شهدا به سپاه آبادان منتقل می شود و پس از نماز مغرب و عشاء آیین وداع با شهدا در مصلی نماز جمعه آبادان برگزار و سپس پیکر شهدا برای تشخیص هویت به اهواز منتقل خواهد شد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری با تاکید بر پاسداشت رشادت های شهدای گرانقدر و زنده نگه داشتن نام یاد آنان گفت: فرهنگ و آرمان های هشت سال دفاع مقدس و یاد و نام شهدا باید در جامعه زنده و بین نسل جوان نهادینه شود.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر در انفجار دفتر نخست وزیری به دست گروهک منافقین برگزار می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار