شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۵
از دبل فرح تا افتخار آفرینی نیمار
در روز پانزدهم این رقابتها، فرح بریتانیایی موفق شد با کسب مدال طلا در دو 5000 متر، دومین مدال طلای خود را کسب کند.
روز پانزدهم ریو 2016 در کنار ثبت دومین طلای فرح برای میزبان نیز روزی به یاد ماندنی بود.

به گزارش "ورزش سه"، ریو 2016 نیز به روزهای پایانی خود رسید. در روز پانزدهم این رقابتها، فرح بریتانیایی موفق شد با کسب مدال طلا در دو 5000 متر، دومین مدال طلای خود را کسب کند. همچنین برزیل میزبان آخرین جای خالی خود در ویترین افتخارات فوتبالی اش را با مدال طلای نیمار و یارانش تکمیل کرد.

با تصاویر منتخب ریو 2016 با ورزش سه همراه باشید:

1.    مو فرح دومین مدال طلای خود را با پشت سر گذاشتن رقیبان آمریکایی به دست آورد تا مانند لندن 2012 دو مدال طلای خود را تکرار کرده باشد. فرح با نگاه به آسمان و تشکر از خدای خود، اینگونه دو مدال طلای خود را جشن گرفت.
 
 
 

2.    ماتیاس گینتر دورتموندی هرچند در طول دیدار برابر برزیل در مهار نیمار کار سختی نداشت اما ضربه ایستگاهی و پنالتی نیمار باعث شد تا برزیل تنها جای خالی ویترین افتاخارات خود را کامل کند. نیمار حالا 8 سال بعد از مسی درخشش احتمالی خود را با طلای المپیک آغاز کرده است.
 

3.    روزهای سخت ستاره برزیلی ها دوام چندانی نداشت تا شماره 10 تیم ملی برزیلی پس از تحمل انتقادات زیاد در دو بازی ابتدایی، پس از بازی فینال اینگونه تبدیل به بازیکن محبوب هواداران سرزمین فوتبال شود.
 

4.    صربستانی ها با شکست کرواسی موفق به کسب مدال طلای واترپلو شدند و شادی خود را با دویدن بر روی آب جشن گرفتند.
 

5.    صحنه سقوط سوارکار چک پس از آنکه نتوانست یکی از موانع را پشت سر بگذارد یکی از زیباترین تصاویر ریو 2016 را رقم زد.
 

6.    بارش شدید باران در ریو نیز باعث نشد تا هواداران در واپسین روزهای المپیک قید حضور در ورزشگاه را بزنند.
 

7.    تصویری بی نظیر از شیرجه توماس دالی بریتانیایی پس از پرش از سکوی 10 متر. بارش باران بر روی استخر به زیبایی دو چندان این عکس کمک شایانی کرده است.
 

8.    کشتی گیران آزادکار مجارستان و ارمنستانی در سنگین وزین در حالی در هم تنیده اند که در نهایت ورزشکار ترک قهرمان این رشته شد.
 

9.    دو چرخه سوار اهل جمهوری چک در حال انجام حرکات نمایشی در مسابقات دوچرخه سواری کوهستان در خرابه های ریو هیجان زیادی را تجربه می کند.
 

10.    پرش ورزشکار لبنانی با پرچم این کشور از سکوی 45 متر در رشته بانجی جامپینگ باعث به نمایش درآمدن پرچم این کشور شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار