شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۷۸۱۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در این همایش گفت:شهرستان آبادان نقش کلیدی در تولید خرما کشور دارد.
 

همایش علمی- فرهنگی یوم النخل با حضور نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی خوزستان، اعضای هیات علمی مرکز تحقیقات خرما کشور ، جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و جمعی از مسئولان محلی یکشنبه در مصلای نماز جمعه چوئبده آبادان برگزار شد.
همایش علمی، فرهنگی یوم النخل در بندر چوئبده آبادان برگزار شد

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان در این همایش گفت:شهرستان آبادان نقش کلیدی در تولید خرما کشور دارد.

وی اظهار داشت: رشد تولید نیازمند تعامل همه دستگاه است و تمام دستگاه های اجرایی باید برای از میان برداشتن مشکلات و شکوفایی منطقه بخصوص در تولید خرما اقدام کنند.

مدیرجهاد کشاورزی آبادان هدف از برگزاری این مراسم را تقدیر از تولید کنندگان برتر خرما، افزایش کمی و کیفی تولید پایدار محصولات کشاورزی است. 

ناجی شهیب زاده، ایجاد زمینه ای لازم برای ترغیب فعالان عرصه تولید کشاورزی را از دیگر هدف برگزاری این همایش دانست و ادامه داد: این همایش می تواند منشا حرکت رو به جلو در ارتقای تولید کشاورزان منطقه باشد.

در این همایش کارگاه آموزشی با عنوان روش های افزایش عملکرد و کاهش هزینه های تولید خرما توسط عضو هیات علمی مرکز تحقیقات خرما و میوه های گرمسیری کشور برگزار شد که به جهت اشاره به یافته های نوین علمی مورد استقبال کشاورزان قرار گرفت.

به گزارش ایرنا در این همایش از کشاورزان نمونه استان و شهر چوئبده تقدیر به عمل آمد.

همچنین از سه کشاورز آبادانی که در زمینه تولید خرما، پرورش میگو و تعاونی های برتر تولید زنان در سطح استان موفق به کسب مقام اول شده بودند تقدیر شد.

برچسب ها: یوم النخل ، چوئبده
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار