اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
حالم این روزها خوب است. دوره دوم شیمی‌درمانی را سپری می‌کنم. خدا را شکر چاشنی روحیه را دارم
«خندوانه» شب گذشته میزبان جمعی از بهبودیافتگان سرطانی بود.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رامبد جوان ضمن تبریک به پزشکان و خانواده آنها، به مناسبت روز پزشک شادی برنامه «خندوانه» شب گذشته را به همه بیمارانی تقدیم کرد که با تلاش و صبر بر بیماری خود غلبه می‌کنند.

«جناب خان» که از همان ابتدا در برنامه حاضر شده بود، از رامبد خواست که 10 درصد از شادی برنامه را به رفتگران تقدیم کنند که رامبد جوان هم از این نظر استقبال کرد.

جوان در ابتدای برنامه گفت: دو سال منتظر حضور بهبودیافتگان از سرطان بودم و بالاخره امشب در برنامه «خندوانه» میزبان آنها هستیم.

در ادامه ناصر پارسا، سرطان شناس و فوق تخصص ژنتیک در برنامه حاضر شد. او ضمن تبریک روز پزشک گفت: با تجربه ای که از گذشته های خود داریم، میانگین عمر ما ایرانیان 70 سال است و در این مهمانی موقت دنیا، باید بهترین رویدادها را رقم بزنیم. یکی از این اتفاق های خوب، عیادت هفتگی از بیماران است. با این کار ارتباط خوبی برای بهبود بیمار برقرار می‌شود.

وی در خصوص آمار بیماران سرطانی در ایران عنوان کرد: در کشور ما حدود 80 هزار نفر به سرطان مبتلا هستند. نسبت به گذشته افزایش داشتیم که بستگی به سبک زندگی ما دارد. هرچه سالم‌تر زندگی کنیم، کمتر به بیماری سرطان مبتلا می‌شویم.

همچنین به مناسبت سالروز بوعلی سینا و روز پزشک، بیژن بنفشه خواه و برادرش به آرامگاه ابن سینا در همدان رفته بودند و به همین بهانه تصاویری از این سفر پخش شد.

رامبد جوان در ادامه برنامه از بهنام صفوی خواننده پاپ که درگیر بیماری سرطان بود، دعوت کرد. صفوی پس از تبریک روز پزشک، قطعه «آرامش» را برای شروع خواند. 

در ادامه صفوی ضمن تعریف خاطره ای از پدربزرگش اظهار داشت: آدم خاطره بازی هستم و از دیدن عکس‌هایم و مرور خاطرات لذت می‌برم.

صفوی در خصوص وضعیت جسمانی امروز خود عنوان کرد: حالم این روزها خوب است. دوره دوم شیمی‌درمانی را سپری می‌کنم. خدا را شکر چاشنی روحیه را دارم. حتی با امید توانستم دوره سخت پرتودرمانی را سپری کنم.

صفوی نظر خود را درباره بیماری سرطان اینگونه بیان کرد: به نظر من سرطان یک مفهوم ساختگی در ذهن ماست. من فکر می‌کنم علی رغم سختی که سرطان دارد، خیلی راحت می توان با آن برخورد کرد.

وی ادامه داد: برای پایان برنامه قطعه «خدا» را برایتان اجرا می کنم. زمان ساخت آن، در دوره سخت بیماری بودم که با این موسیقی امید بخش، دوره درمانم بهتر سپری شد.

صفوی در پایان آرزوی سلامتی، شادی و آرامش برای همه مردم ایران داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار