شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۳

شوشان : مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: حرکت این اداره به گونه ای ترسیم شده که در نهایت در استان به اشتغال پایدار دست پیدا کنیم.

رحمان قلاوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ابلاغ سیاستهای اشتغال از سوی مقام معظم رهبری و تصویب آئین نامه نظام آموزش مهارت و فناوری، سند راهبردی مهارت و فناوری نقشه راه آموزش فنی و حرفه ای است.

وی افزود: تمام برنامه های سازمان آموزش فنی وحرفه ای در قالب این سند برای تحقق عدالت اجتماعی، توسعه و ارائه آموزشهای مهارتی در راستای حرکت به سمت اشتغال پایدار است.

وی عنوان کرد: سند راهبردی مهارت و فناوری دارای هشت راهبرد شامل حضور موثر در عرصه های بین المللی، طراحی و استقرار نظام جامع مهارت و فناوری، توسعه و ارتقای آموزشهای مهارتی، تحقق عدالت اجتماعی، توسعه مشارکت ذینفعان، استاندارد سازی، اصلاح و بهبود روشها و فرآیندها، جذب مربیان توانمند، ارتقا و توانمندسازی منابع انسانی و توسعه و ارتقای بهره وری منابع است که از طریق 27 سیاست و بیش از 245 برنامه دنبال می شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای تصریح کرد: در خوزستان نیز برنامه ریزیهای لازم توسط کارشناسان صورت پذیرفته که با توجه به پتانسیل موجود و با استفاده بهینه از ظرفیتهای بخشهای مختلف بومی اعم از دولتی و غیر دولتی در چهارچوب تحقق اهداف این سند حرکت کنیم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار