اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۸

شوشان : به همت موسسه رسانه بیداری جلساتی با محوریت انقلاب بحرین و بیداری اسلامی با حضور دو تن از فعالین انقلابی بحرین در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شوشان، محمد کاظم شهابی عضو حرکت وطنیه بحرین و عباس العمران عضو گروه حرکت الاحرار بحرین با حضور در دانشگاه های اهواز در جمع پرشور جوانان انقلابی اهواز به تبیین ابعاد و ماهیت انقلاب بحرین پرداختند. این برنامه در راستای برگزاری هفته همبستگی با مردم مظلوم بحرین در سراسر کشور با همکاری اتحادیه بین المللی امت واحد برگزار شد.

همچنین کاظم شهابی در بین دانشجویان اهوازی خاطر نشان کرد: که انقلاب بحرین در امتداد نهضت حضرت اباعبدالله (ع) می باشد و ملت بحرین تا آخرین قطره ی خون خود با شعار لبیک یا حسین در راه آرمان ها و اهداف انقلاب خود پایداری می کنند.

در ادامه عباس العمران به تشریح آخرین دستاورد های انقلاب بحرین پرداخت و عنوان کرد: که امروز ملت بحرین علی رغم فشارهایی که از سوی آل خلیفه و آل سعود و همچنین دستگاه های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی بر ملت مظلوم بحرین وارد می شود شرایط سیاسی حاکم بر منطقه به سود ماست و از این مهم تر ما به وعده الهی معتقد و پایبند هستیم و قطعاً پیروزی ار آن ماست.

به گفته شهرام رستمی فر مدیر موسسه رسانه بیداری هدف از برگزاری این همایش ها انتقال زوایای پنهان انقلاب های منطقه و بیداری اسلامی به جوانان انقلابی اهواز است.

وی خاطر نشان کرد که به یاری باری تعالی این نشست ها در آینده به صورت مستمر ادامه خواهند یافت.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار