اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸
فرماندار رامشیر از افتتاح بیش از 20 طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر هفت میلیارد تومان در هفته دولت در رامشیر خبر داد.
فرماندار رامشیر از افتتاح بیش از 20 طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر هفت میلیارد تومان در هفته دولت در رامشیر خبر داد.
 
سعید فیوضی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت به تشریح برنامه‌های این هفته در شهرستان پرداخت و اظهار داشت: افتتاح بیش از 20 طرح کوچک و بزرگ عمرانی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان، تجلیل از کارمندان نمونه، غباروبی گلزار شهدا، ارائه گزارش در نماز جمعه توسط فرماندار، از جمله مهم‌ترین این برنامه‌هاست.
 
تاکید فرماندار رامشیر بر ضرورت جذب سرمایه‌گذار در شهرک صنعتی رامشیر
 
وی در ادامه با تقدیر از حضور مدیرکل شهرک‌های صنعتی خوزستان در جلسه گفت: کلنگ شهرک صنعتی رامشیر در سال 1389 در زمینی به مساحت 50 هکتار به زمین زده شده و عملیات فاز اول آن در 20 هکتار شروع شده است و شبکه‌های داخلی آب، برق و گاز آن تامین شده است.
 
فیوضی در ادامه با اشاره به تاکید استاندار خوزستان مبنی بر جذب سرمایه‌گذار ادامه‌داد: قطعا شروع فعالیت کارگاه‌های تولیدی و توسعه فعالیت‌های آن‌ها در شهرک صنعتی رامشیر نقش مهمی در اشتغال‌زایی جوانان شهرستان و ارتقاء اقتصاد شهرستان دارد و فرمانداری به طور جد در حال پیگیری جذب سرمایه‌گذار در شهرستان است و امیدواریم مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان نیز در جهت تکمیل زیرساخت‌های شهرک صنعتی رامشیر و جذب سرمایه‌گذار اقدامات لازم را به عمل آورد.
 
وی افزود: وقفی بودن اراضی شهرستان یکی مهم‌ترین مشکلاتی است که جذب سرمایه‌گذار در شهرستان را با مشکل روبه‌رو کرده بود ولی خوشبختانه با پیگیری‌هایی که در شهرستان و استان صورت گرفت، برای شهرک صنعتی رامشیر سند شش‌دانگ صادر شده و سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی دیگر با این مشکل مواجه نخواهند بود.
 
همچنین اخلاق محمدیان مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خوزستان در این جلسه با بیان این‌که خواستن، توانستن است، عنوان‌کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم مشکلات مردم را حل کنیم.
 
وی با بیان این‌که قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های اداری در جهت رفاه حال مردم وضع می‌شوند، افزود: ضرورت دارد تفسیر قوانین به نحوی صورت گیرد که به نفع عموم مردم باشد و مشکل وقفی بودن اراضی رامشیر هم که باعث شده که سرمایه‌گذاری در شهرستان با مشکل مواجه شود؛ باید با ارائه راهکار مناسب و نگاه مثبت حل شود.
 
محمدیان با اشاره به موقعیت مناسب شهرک صنعتی رامشیر برای جذب سرمایه‌گذار ادامه داد: شهرک صنعتی رامشیر با قرار گرفتن در جاده ترانزیتی بندرامام – تهران و نزدیکی به بنادر و شهرهای صنعتی، همچنین با داشتن زمین و آب مناسب، می‌تواند به یکی از قطب‌های صنعتی استان خوزستان تبدیل شود.
 
وی افزود: امیدواریم با ایجاد و تکمیل زیرساخت‌ها و تکمیل سوله‌های موجود در درون شهرک که وظیفه سازمانی ما است بتوانیم سرمایه‌گذاران را جهت سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی رامشیر که از مزیت‌های فراوانی برخوردار می‌باشد ترغیب کنیم .
 
همچنین حجت الاسلام و المسلمین معرف امام جمعه رامشیر در این جلسه به بیان اهمیت خدمت به مردم پرداخت و اظهار داشت: خدمت به مردم مطابق روایات و احادیث از زیباترین و با فضیلت‌ترین کارها نزد خداوند محسوب می‌شود و بهترین مردم نزد خداوند کسی است که بیشترین نفع را به مردم برساند.
 
وی بر همکاری دستگاه‌ها با ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان و همچنین حضور مدیران شهرستان در نماز جمعه تاکید کرد.



برچسب ها: رامشیر ، هفته دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار