اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
فرماندار رامهرمز در گفتگو با شوشان خبر داد:
این پروژه ی عمرانی با حضور نماینده ی مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد

شوشان: فرماندار رامهرمز از افتتاح پروژه ی عمرانی چهارخطه کردن محور رامهرمز – بهبهان در هفته ی دولت خبر داد.

علی بویری اظهار کرد: این پروژه ی عمرانی با حضور نماینده ی مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی ،مدیرکل راه و شهر سازی خوزستان و جمعی از مسئولین استانی افتتاح شد و به زیر ترافیک رفت.

فرماندار رامهرمز در حاشیه ی افتتاح این پروژه در گفت و گو با شوشان خاطر نشان کرد: اعتبار پروژه ی عمرانی چهارخطه کردن محور رامهرمز – بهبهان بالغ بر 85 میلیارد ریال می باشد که حدود8 کیلومتر از این پروژه افتتاح شد و ادامه ی آن نیز با توجه به تاکید استاندار محترم خوزستان در آینده ی نزدیک اجرا و به بهره برداری می رسد .

بویری همچنین گفت: اجرای فاز بعدی و کامل پروژه ی عمرانی چهارخطه کردن محور رامهرمز – بهبهان ، در کاهش خطرات و تلفات جاده ای نقش به سزایی خواهد داشت که این امر در فرمانداری رامهرمز با جدیدت مورد پیگیری قرار می گیرد.

فرماندار رامهرمز همچنین تصریح کرد: کنگ زنی روستای زراقلی به عنوان روستانی نمونه ی کشوری ، کلنگ زنی اجرای پروژه ی سر وصل فاضلاب شهرستان رامهرمز با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال  و کلنگ زنی مرکز غربالگری سرطان  با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال از پروژه های دیگری هستند که در  آغاز هفته ی دولت افتتاح شدند.

  جاده ای ترانزیتی و شریانی درون استانی

به گزارش شوشان ، همچنین مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در آئین بهره برداری از این طرح گفت: این طرح راهسازی به عنوان جاده ای ترانزیتی و شریانی درون استانی که محور اصلی ارتباطی خوزستان به استان های فارس وکهگیلویه وبویر احمد می باشد با اعتباری بالغ بر 110میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسیده است.

منوچهر رحمانی افزود:کل مسیر رامهرمز - بهبهان 110 کیلومتر می باشد که 10 کیلومتر در دو مرحله به بهره برداری رسیده است و 20 کیلومتر آن در ابتدای بهبهان - رامهرمز در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

وی گفت: 50 کیلومتر دیگر که چهارخطه نشده که یک بخش به مناقصه رفته و یک بخش دیگر منتظر موافقت و دستور وزیر راه و شهرسازی می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به اینکه درسال سخت مالی و تنگنای اعتباری برای طرح های عمرانی هستیم افزود:در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از توان موجود و استفاده از توان تخصصی پیمانکاران بومی و محلی این طرح به سرانجام رسید که البته اتمام این طرح مرهون حساسیت استاندار به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی استان و تخصیص 760میلیارد ریال اعتبار برای 50کیلومتر جاده رامهرمز - بهبهان ، قرار شده وزیر راه و شهرسازی اجرای این طرح را به استان تقویض کند.

محور رامهرمز - بهبهان یکی از جاده های پرتردد استان است  

مراد مهری رئیس ساخت و توسعه راههای اداره کل راه و شهرسازی خوزستان نیز در این آئین گفت: محور رامهرمز - بهبهان یکی از جاده های پرتردد استان است که نقش بسزایی در انتقال محصولات کشاورزی و صنعتی به استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد دارد.پیش از آن عرض مسیر 7.30متر بوده که با افتتاح این طرح ، به 23متر افزایش یافته که سبب تسهیل تردد و ایمنی ، کاهش وسوانح و تصادفات و روان سازی ترافیک می شود.

وی گفت: این طرح بخشی از طرح ملی چهارخطه کردن اهواز - شیراز به طول 500کیلومتر است.

 تقدیر از تلاش جهادگونه مدیرکل راه و شهرسازی  

اقبال محمدیان نماینده مردم رامهرمز در مجلس شورای اسلامی نیز با تقدیر از تلاش جهادگونه مدیرکل راه و شهرسازی استان در اهتمام به این طرح زیربنایی ابراز امیدواری کرد با رایزنی هایی که با وزیر راه و شهرسازی داشته بتوان تکمیل طرح چهارخطه کردن رامهرمز - بهبهان را به استان خوزستان واگذار کرد که این خود سبب ایجاد اشتغال در منطقه خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار