اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
در روز دوشنبه که روز آخر نمایشگاه دستاوردهای دولت است وزیر نفت مهمان نمایشگاه خواهد بود.
 دبیر ستاد اجرایی هفته دولت گفت: در روز دوشنبه که روز آخر نمایشگاه دستاوردهای دولت است وزیر نفت مهمان نمایشگاه خواهد بود.

هومن خورشید جمعه‌شب با حضور در افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای دولت که در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه حاصل تلاش نیروهای غیر دولتی است اظهار کرد: با وجود فضای کم نمایشگاه، دستگاه اجرایی در فضای 2 هزار و 300 متری در برگزاری نمایشگاه شرکت کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصتی برای معرفی دستاوردهای دولت است تصریح کرد: در طول برگزاری نمایشگاه همایش 4 روزه در قالب 4 محور برگزار می‌شود.

دبیر ستاد اجرایی هفته دولت با اشاره به طرح 550 هزار هکتاری، طرح تحول سلامت، بررسی مشکلات محیط‌زیست در استان و همایش دستاوردهای دولت در سیاست خارجی به عنوان محورهای برگزاری همایش‌ها در نمایشگاه توضیح داد: برگزاری این همایش‌ها با حضور مسؤولان و مدیران استانی بررسی خواهد شد.

خورشید حضور سازمان‌های مردم‌نهاد، بررسی تلاش سیاست‌های خارجی جمهوری اسلامی ایران را از ویژگی‌های خوب این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: نتایج به‌دست امده از این بحث‌ها در اختیار مردم گذاشته می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های هنری مانند تئاتر خیابانی در طول شب‌های برگزاری نمایشگاه تحت عنوان شب‌های فرهنگی را از برنامه‌های جنبی نمایشگاه برشمرد.

خورشید ادامه داد: برگزاری شب‌های فرهنگی نمایشگاه با حضور هنرمندان استانی و ملی از جمله برنامه‌های موجود بوده که حضور برای همه علاقه‌مندان آزاد است.

دبیر ستاد اجرایی هفته دولت در پایان با اشاره به برنامه‌های روز آخر نمایشگاه خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه که روز آخر نمایشگاه دستاوردهای دولت است وزیر نفت مهمان نمایشگاه خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار