شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
دکتر حریرچی: استان خوزستان علیرغم مشکلات موجود، گام های خوبی در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی برداشته است که می توان با الگوبرداری در این زمینه، عوامل ترقی استانهای مجاور را نیز فراهم کرد
شنبه 6 شهریورماه 95 مراسم افتتاحیه مرکز سلامت جامع شماره 12 شرق اهواز واقع در کوی زرگان با حضور دکتر ایرج حریرچی قائم مقام و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جمعي از اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه و مردم منطقه برگزار شد.
 
دكتر ايرج حریرچی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه در مجموع در کل کشور یک هزار و 955 پایگاه سلامت در شهر و حاشیه شهر افتتاح شده است، گفت: بدین ترتیب چیزی حدود 10 میلیون و 200 هزار نفر از جمعیت حاشیه نشین شهرها که خدمات بهداشتی و درمانی دریافت نمی کردند، تحت پوشش قرار گرفتند.
 
وی با اشاره به اینکه شهر اهواز به دلیل مشکلات اجتماعی- اقتصادی و سایر مشکلاتی که در سالیان پیش با آن مواجهه بوده است، دارای جمعیت حاشیه نشین بسیار زیادی است، تصریح کرد: در حال حاضر 70 مرکز جامع سلامت و 121 پایگاه بهداشتی در استان خوزستان ايجاد شده است.
 
معاون کل وزارت بهداشت اذعان داشت: استان خوزستان علیرغم مشکلات موجود گام های خوبی در راستای ارائه خدمات و بهداشتی درمانی برداشته است که می توان با الگوبرداری در این زمینه، عوامل ترقی استانهای مجاور را نیز فراهم کرد.

 حریرچی در پایان بیان کرد: امیدواریم در سال جاری با راه اندازی مراکز و پایگاه های سلامت، تجدید بنای سایر واحد های بهداشتی، افزودن خدمات و همچنین نیروی انسانی، خدمات مناسب سلامت مطابق با استطاعت افراد، که در حال حاضر در شهر اهواز برای یک میلیون  و 215 هزار نفر جمعیت سرشماری شده ارائه می شود، به 70 درصد ارتقاء پیدا کند و همچنین شاهد ارتقاء این رقم در سال های آتی باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار