اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: جشنواره تعلیم ، رسانه ، تربیت با هدف تجلیل از خبرنگاران و رسانه های فعال در حوزه آموزش و پرورش بیست و سوم شهریورماه در اهواز برگزار می شود.
شوشان: به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، محمد تقی زاده با اشاره به اهمیت نقش رسانه ها در اطلاع رسانی فرهنگی و آموزشی گفت: رسانه ها  به ویژه رسانه  های محلی خوزستان در شرایط آب و هوایی نامطلوب همواره تلاش می کنند تا رسالت خبرنگاری خود را به نحو احسنت انجام دهند و تجلیل از آنها کمترین کاری است که هر ارگان می تواند انجام دهد.

در همین راستا، برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره ای در سه بخش تجلیل از پیشکسوتان رسانه ای حوزه آموزش و پرورش، بخش فعالان رسانه ای و بخش برگزیدگان از خردادماه 95 آغاز شد.

تقی زاده با اشاره به استقبال رسانه های مختلف از برگزاری جشنواره  افزود: در حال حاضر ، بیش از 70 رسانه اعم از خبرگزاری ها، روزنامه ها ، هفته نامه ها  و سایت ها و صدا و سیما با آموزش و پرورش همکاری دارند و اداره کل و روابط عمومی  روزانه پاسخگوی خبرنگاران هستند.زیرا روزنامه نگاران را حلقه واصله بین آموزش و پرورش ، فرهنگیان و افکار عمومی می داند.

وصول 353  اثر به دبیرخانه جشنواره تعلیم ، رسانه ، تربیت 

دبیر علمی نخستین جشنواره تعلیم، رسانه ، تربیت از وصول 353 اثر به دبیرخانه خبر داد و گفت: 300 خبر ، 30 گزارش موضوعی ، 15 گزارش خبری، پنج مصاحبه و سه سی دی عکس به دبیرخانه رسیده است. این آثار توسط چهار نفر از اساتید دانشکده خبر اهواز داوری شدند که  نتایج آن روز بیست و سوم شهریورماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اعلام می شود.

زینب شریفی افزود: کیوان لطفی ، مجتبی احمدی ، حسین جلودار و هدی موسوی به عنوان داوران نخستین جشنواره تعلیم، رسانه ، تربیت کار داوری آثار را برعهده داشتند که پس از بررسی علمی و دقیق  مطالب در مورد آثار برگزیده هر بخش مسابقه که شامل خبر، گزارش خبری ، گزارش موضوعی، مصاحبه، تیتر و عکس است، به طور جمعی تصمیم گیری کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار