شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۴۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
تقویت سازمانهای مردم نهاد و تشکل ها می تواندگام مهمی در راستای پیشگیری از اعتیاد و همچنین مبارزه با مواد مخدر باشد.
 فرماندار رامشیر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان بر تشکیل و تقویت سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری و مبارزه با معضل مواد مخدر تاکید کرد .

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رامشیر سعید فیوضی فرماندار رامشیر در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان  که  با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ،بر تشکیل و تقویت سازمان های مردم نهاد برای پیشگیری و مبارزه با معضل مواد مخدر تاکید کرد.

فیوضی مشارکت مردمی را در همه زمینه ها علی الخصوص در امر مبارزه با مواد مخدر مهم دانست و  اظهار کرد: تقویت سازمانهای مردم نهاد و تشکل ها می تواندگام مهمی در راستای پیشگیری از اعتیاد و همچنین مبارزه با مواد مخدر باشد.

فرماندار رامشیر در ادامه بر برگزاری جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به صورت منظم تاکید کرد و اظهار داشت : کمیته های فرهنگی و درمان  نیز باید جلسات  خود را به صورت مستمر برگزار کنند و نتایج را به دبیرخانه فرمانداری ارائه دهند.

در ادامه اعضاء به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان بر برنامه ریزی بخشداران مرکزی و مشراگه جهت انجام برنامه های فرهنگی و ورزشی در روستاها و ارائه آن به دبیرخانه فرمانداری، جذابیت و خلاقیت در برنامه های فرهنگی اعضاء ،برگزاری جلسات هماهنگی و تعاملی فی مابین نیروی انتظامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در راستای مبارزه با مواد مخدر تاکید شد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار